English

استاندار هرمزگان مطرح کرد؛

واگذاری اراضی پرورش میگو به تعاونی‌ها /اعطای ۴۱۷ مجوز جدید صید به هرمزگان

استاندار هرمزگان بر لزوم واگذاری اراضی پرورش میگو در هرمزگان به تعاونی ها و شرکت های توانمند اقتصادی تاکید کرد.

واگذاری اراضی پرورش میگو به تعاونی‌ها /اعطای 417 مجوز جدید صید به هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،  «فریدون همتی» در نشست ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان، شیلات را از بخش های مهم و بسیار تاثیرگذار در اقتصاد، اشتغال، تولید و صادرات استان هرمزگان دانست وگفت: باید از تمامی ظرفیت ها برای رسیدن به هدف صادرات سالانه یک میلیارد دلار آبزیان و محصولات شیلاتی از هرمزگان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: فعال شدن ظرفیت های حوزه شیلات می تواند مشکل بیکاری در هرمزگان را حل کند که نیاز است از این ظرفیت ویژه استان به شکل مطلوبی بهره ببریم.

استاندار هرمزگان افزود: این حوزه استراتژیک اقتصاد هرمزگان نیازمند سیاست گذاری مناسب است و باید راهبری مناسبی در این بخش برای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی صورت گیرد.

همتی خواستار تشکیل اتاق فکر با حضور دانشگاهیان در حوزه شیلات هرمزگان شد و تصریح کرد: باید از فکر و ایده صاحبان نظر در این حوزه استفاده شود و با کمک آنها برنامه ریزی خوبی در این بخش صورت گیرد.

وی بر لزوم واگذاری اراضی پرورش میگو در هرمزگان به تعاونی ها و شرکت های توانمند اقتصادی تاکید کرد و گفت: در این بخش لازم است بررسی های دقیقی صورت گیرد و اراضی پرورش میگو به تعاونی های بالای 50 نفر عضو و یا شرکت های توانمند واگذار شود تا بتوانند به نحو مطلوبی این کار را انجام دهند و اشتغالزایی نمایند.

استاندار هرمزگان از اعطای 417 مجوز صید به این استان خبر داد و اظهار داشت: پس از بازدید وزیر کشور از جزایر هرمزگان و با پیگیری های صورت گرفته پس از این سفر، تعداد 417 مجوز جدید صید به هرمزگان اعطا شده که به جزایر و شهرستان های ساحلی استان اختصاص خواهد یافت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه