English

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پاسخ به موج؛

امسال نزاع‌های خیابانی کرمانشاه ۴۵ درصد کاهش داشته است/ شورای معتمد پلیس در محلات تشکیل می‌شود

سرهنگ حسین برآری گفت: از ابتدای سال تاکنون نزاع دسته‌جمعی در شهرستان کرمانشاه 45 درصد و وقوع قتل نیز با 18 مورد قتل نسبت به نیمه ابتدای سال گذشته کاهش 24 درصدی داشته است و در یک اقدام فرهنگ محور شورای معتمد پلیس در محلات شکل می‌گیرد.

امسال نزاع‌های خیابانی کرمانشاه 45 درصد کاهش داشته است/ شورای معتمد پلیس در محلات تشکیل می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سرهنگ حسین برآری اولویت اصلی پلیس را مبارزه با سرقت در سطح شهرستان کرمانشاه عنوان کرد و ابراز داشت: در شش‌ماهه نخست سال جاری تعداد 7500 متهم در حوزه جرائم مختلف در شهرستان دستگیرشده‌اند که از این تعداد حدود سه هزار نفر سارق بوده‌اند.

وی سرقت‌های خرد در صدر تخلفات این بخش معرفی کرد و خاطرنشان ساخت: سرقت لوازم و قطعات خودرو بیشترین حجم را به خود اختصاص داده و رفع این مشکل نیازمند هوشیاری مردم است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه بابیان این مطلب که پلیس در کمتر از 48 ساعت توانایی جمع‌آوری معتادان خرد را دارد، اظهار داشت: اما صرف جمع‌آوری نمی‌توان به نتایج مطلوب دست پیدا کرد و رفع این معضل نیازمند همکاری تمامی ارگان‌های مربوطه است.

وی با اشاره به افزایش 36 درصدی دستگیری سارقین در نیمه ابتدای امسال، گفت: طی مدت‌زمان یادشده تاکنون 17 طرح ارتقا امنیت اجتماعی با تمرکز بر بحث مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان اجراشده و همچنین طی این مدت در بحث کشفیات حوزه سرقت 24 درصد افزایش داشته‌ایم.

سرهنگ برآری از تشکیل 100 پرونده در حوزه قاچاق کالا و احتکار در سطح کرمانشاه خبر داد و افزود: در شش‌ماهه امسال 82 نفر در حوزه کالای قاچاق و احتکار دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه به اقدامات مؤثر پلیس در بحث‌های پیشگیری از جرم در سطح محلات اشاره کرد و افزود: تشکیل شورای معتمدان پلیس که افراد معتمد محلات در آن عضو هستند و با همکاری کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در بحث اختلافات خانوادگی، مالی و همسایگی در محلات ورود می‌کنند، می‌تواند بسیار کمک‌حال پلیس بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه