English

دیدار استاندار گیلان با علی کریمی

استاندار گیلان با علی کریمی سرمربی و مالک باشگاه سپیدرود دیدار و گفتگو کرد.

دیدار استاندار گیلان با علی کریمی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، در این دیدار علی کریمی به بیان مشکلات موجود در باشگاه سپیدرود و ترسیم افق چشم انداز کوتاه مدت و بلندمدت این باشگاه پرداخت.

وی با اشاره به مشکلات مالی در مسیر پیشبرد اهداف این تیم خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری اقتصادی و ایجاد درآمد پایدار می تواند این باشگاه را از بحران خارج و تعالی ورزشی در استان را رقم بزند.

دیدار علی کریمی+ با استاندار گیلان

مردمان گیلان مردمانی ورزش دوست هستند

در ادامه مصطفی سالاری مردمان گیلان را مردمانی ورزش دوست توصیف کرد و با بیان اینک توسعه ورزش‌، نشاط فرهنگی و اجتماعی در جامعه را در پی دارد و باشگاه سپید رود نه تنها یک تیم ورزشی بلکه سرمایه بزرگ اجتماعی محسوب می شود اظهار کرد: توجه گیلانیان به ورزش و علاقمندی انان به تیم های بومی در برنامه ریزی های کلان استان باید مورد توجه قرار گیرد.

حل مشکلات تیم های ورزشی موجب توسعه گردشگری ورزشی

وی با بیان اینکه حل مشکلات تیم های ورزشی می تواند علاوه بر ایجاد فراغت، موجب توسعه گردشگری ورزشی در استان شود، سوق دادن جوانان به سمت ورزش های ارزان قیمت را امری مهم در حفظ سلامت جامعه خواند.

استنادار گیلان با ابراز امیدواری برای درخشش تیم های ورزشی استان خاطرنشان کرد:برای ایجاد و توسعه زیرساخت ورزشی از تیم سپیدرود حمایت می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه