English

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه:

تعامل سپاه و پلیس، امنیت پایدار را در جامعه ایجاد کرده است

سردار بهمن ریحانی تعامل و هماهنگی میان سپاه و پلیس را بسیار عالی توصیف کرد و گفت: هرقدر این تعامل افزایش یابد شاهد امنیت پایدارتری در سطح کشور خواهیم بود.

تعامل سپاه و پلیس، امنیت پایدار را در جامعه ایجاد کرده است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، فرمانده سپاه نبی اکرم کرمانشاه ضمن تقدیر از تلاش‌های ماموران پلیس، گفت: اقتدار و صلابت پلیس و سپاه خواب را از چشمان دشمنان انقلاب ربوده است.

سردار بهمن ریحانی در دیدار با فرمانده انتظامی کرمانشاه با تبریک هفته ناجا و قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته پلیس در راستای تأمین نظم و امنیت، گفت: این امنیت جز با تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران انتظامی حاصل نشده است.

وی بابیان اینکه پلیس با همه توان در راستای امنیت و آسایش تلاش می‌کند، گفت: حضور مؤثر پلیس درصحنه‌های مختلف باعث دلگرمی آحاد مختلف مردم شده است.

ریحانی تصریح کرد: رضایتمندی اقشار مختلف از اقدامات صورت گرفته نشان می‌دهد پلیس بسیار خوب توانسته وظایف محوله را انجام دهد.

ریحانی افزود: در جریان اغتشاشات دی‌ماه سال گذشته چه در سطح کشور و چه در استان شاهد ورود بسیار خوب پلیس و کنترل شرایط بودیم، به‌گونه‌ای که این قائله با درایت بسیار خوب مأموران انتظامی به پایان رسید و بازهم دشمنان در دستیابی به اهدافشان ناکام ماندند.

ریحانی خاطرنشان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی در چهلمین سال حیات طیبه خود به داشتن نیروهایی ولایی و خدمتگزار در سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی به خود می‌بالد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه افزود: نیروهای مسلح مقتدر و جان‌برکف کشور در هر شرایطی آماده جان‌فشانی درراه انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن بوده و هرگز اجازه نمی‌دهند خیال خام دشمنان برای ضربه زدن به‌نظام تعبیر شود.

وی یادآور شد: نمونه اخیر آن انتقام حمله تروریستی شهر اهواز توسط سربازان ولایت در سپاه بود که چندین فروند موشک به محل استقرار تروریست‌ها اصابت و ده‌ها نفر از عوامل آن‌ها را به هلاکت رسانده و یا زخمی کردند. این تنها گوشه‌ای از اقتدار سپاه در مواجه با تروریست‌ها و بدخواهان نظام است و در صورت نیاز اقدامات شدیدتری علیه آن‌ها اجرا خواهد شد.

وی گفت: دشمنان قسم‌خورده انقلاب از همان ابتدای پیروزی انقلاب تمام توان و تلاش خود را به کار گرفتند تا به اشکال مختلف به انقلاب و نظام ضربه بزنند، اما هر بار دست‌خالی تر از قبل و سرافکنده و شرمسار مجبور به خالی کردن میدان شدند.

ریحانی اعلام داشت: همراهی مردم با انقلاب از یک‌سو و صلابت و اقتدار نیروهای مسلح و پلیس از سوی دیگر باعث شد تا دشمنان هرگز به آنچه می‌خواهند نرسند و این ناکامی دررسیدن به خواسته آن‌ها را عصبانی و منزوی کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه