English

رئیس پلیس کرمانشاه:

عرصه کرمانشاه را برای جولان مجرمان تنگ کرده‌ایم/ رشد ۲۰ درصدی کشفیات جرم در کرمانشاه

سردار منوچهر امان‌اللهی با تأکید بر اینکه امروز فضای کرمانشاه برای مجرمان بسیار ناامن شده است، گفت: چهار هزار نفر از افراد دستگیرشده در سال جاری توسط پلیس را سارقان و بیش از سه هزار نفر را توزیع‌کنندگان مواد مخدر تشکیل می‌دهند.

عرصه کرمانشاه را برای جولان مجرمان تنگ کرده‌ایم/ رشد 20 درصدی کشفیات جرم در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، فرمانده انتظامی کرمانشاه با تأکید بر تنگ شدن عرصه کرمانشاه برای فعالیت مجرمان، ابراز داشت: پلیس خود را خدمتگزار مردم دانسته و از هیچ تلاشی برای جلب رضایتمندی و حفظ امنیت مردم در مقابله با مجرمان دریغ نمی‌کند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه خاطرنشان ساخت: برای دستگیری خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر بیش از 1500 طرح در نقاط مختلف کرمانشاه اجراشده که بیانگر اهتمام پلیس برای برخورد با این پدیده خانمان‌سوز است.

وی بابیان اینکه پلیس در حوزه کشفیات انواع جرم نیز توفیقات خوبی داشته است، افزود: آمار کشفیات مجموع جرائم در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 20 درصد رشد نشان می‌دهد.

سردار امان‌اللهی اعلام داشت: با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران انتظامی، روند صعودی جرائم در کرمانشاه مهار و خوشبختانه در بسیاری از جرائم خشن توسط مجرمان، نظیر سرقت‌های مسلحانه، تجاوز به عنف و ... با کاهش چشمگیری روبرو بوده‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی