English

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شیراز خبر داد:

۱۴۸ میلیارد ریال تخفیف "مسکن امید" در بافت فرسوده شیراز

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شیراز از 148 میلیارد ریال تخفیف "مسکن امید" در بافت های فرسوده شیراز خبر داد.

148 میلیارد ریال تخفیف "مسکن امید" در بافت فرسوده شیراز

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، کریم شکوهیان، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شیراز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شیراز یک هزار و 800 هکتار بافت فرسوده دارد گفت: دفترهای تسهیل گری روی یک هزار و 500 هکتار نظارت دارند و طرح "مسکن امید" در زمین های بافت های فرسوده برای ساخت مسکن با تسهیلات مناسب توسط شهرداری در نظر گرفته شده است که 148 میلیارد ریال تخفیف برای این پروژه در بافت فرسوده، از تسهیلاتی است که برای مردم در نظر گرفته شده است.

وی با خاطرنشان ساختن مسکلات اقتصادی و کم شدن قدرت خرید آحاد مردم، تصریح کرد: این مشکلات گریبانگیر ادارات، نهادها و سازمانهای دولتی و خصوصی هم شده اما شهرداری شیراز پروژه ای را تعطیل نکرده و با وجود اینکه هیچ تغییری در درآمد شهرداری پیش نیامده است و قدرت خرید همه پایین آمده است اما با این حال 25 پروژه کلان شهرداری با اجرای سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شیراز متوقف نشده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شیراز با تصریح بر اینکه 2 ایستگاه قطار شهری «فرصت شیرازی» و «غدیر» در روز پنج شنبه نوزدهم مهر ماه، مورد بهره برداری قرار می گیرد افزود: در دهه فجر هم پروژه های مطهری – امیرکبیر – رحمت در 2 سطح، 35 متری میانرود، بلوار اتحاد و شریف آباد و 24 متری جنوب ورزشگاه «پارس» به بهره برداری می رسد.

کریم شکوهیان سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شیراز

شکوهیان همچنین از تولید 225 هزار تن شن و ماسه توسط معادن شهرداری معادل 115 میلیارد ریال با همه مشکلات موجود خبر داد و اظهار داشت: شهرداری حتی سهم کار خیلی از اداره ها را به دوش می کشد و علی رغم استعلامات برای فعالیت های عمرانی یا ترمیمی مثل آسفالت، باز هم پس از ترمیم، شاهد خرابی و خسارت به آسفالت ها از سوی بعضی ادارات هستیم که هزینه مالی و زمانی برای شهرداری به همراه دارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه 2 ماه است که هیچ پالایشگاهی به خاطر نوسان قیمت، قیر توزیع نمی کند و فعالیت های شهرداری در حوزه آسفالت هم پایین آمده است، گفت: با توجه به اینکه شهرداری 2 کارخانه آسفالت دارد که یکی از آنها 240 تن در ساعت آسفالت تحویل می دهد و ظرفیت دیگری هم نیمی از آن است، پس مشکل تولید نداریم و نبود قیر یکی از مشکلات اساسی ما در دو ماه گذشته بوده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شیراز با بیان اینکه برای رفع این مشکل با یکی از پالایشگاه ها وارد مذاکره شدیم ابراز امیدواری کرد که این  مشکل هم به زودی مرتفع شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی