English

ظهر امروز؛

استاندار لرستان به دیدار عیسی کلانتری رفت

در دیدار استاندار لرستان با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، دو طرف بر ضرورت رعایت مسائل زیست محیطی در اجرای طرح‌های عمرانی تاکید کردند.

استاندار لرستان به دیدار عیسی کلانتری رفت

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، در دیدار ظهر امروز سید موسی خادمی استاندار لرستان با عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، دو طرف بر ضرورت رعایت مسائل زیست محیطی در اجرای طرح‌های عمرانی تاکید کردند.

در این دیدار که مهرداد فتحی بیرانوند مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان نیز حضور داشت، مسائل مختلف زیست محیطی استان لرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اولویت رعایت مسائل زیست محیطی در اجرای طرحهای عمرانی و خدماتی بر تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی لرستان برای رسیدن به محیط زیستی سالم و مطلوب تاکید کرد و گفت: تعامل مجموعه استانداری لرستان با اداره کل حفاظت محیط زیست می‌تواند رفع مشکلات زیست محیطی اثرگذار باشد.

حل بحران آب و مشکلات زیست محیطی با کمک همه دستگاه‌ها و نظارت استانداران امکان‌پذیر است

معاون رئیس جمهور، افزود: مدیریت صحیح منابع آبی و استفاده درست از الگوهای علمی و عملی می تواند از تشدید بحران کم آبی در کشور جلوگیری نماید، لذا مدیریت این بحران در لرستان با همت همه دستگاه‌ها به ویژه محیط زیست و با نظارت استانداری امکان‌پذیر است.

استانداری لرستان برای کمک به رفع مشکلات زیست محیطی آماده است

استاندار لرستان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات مهرداد فتحی بیرانوند و کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان، گفت: محیط زیست متعلق به آحاد جامعه است، لذا استانداری از همه ظرفیت‌های موجود در جهت رفع مشکلات پیش‌روی زیست بوم لرستان استفاده خواهد کرد.

گفتنی است، ظهر امروز، استاندار و مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان، با حضور در دفتر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، با عیسی کلانتری به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل زیست محیطی لرستان پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه