English

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان:

کتب نمایشگاه بین المللی کتاب کردستان با ۳۰ درصد تخفیف عرضه می شود

وی به تخفیف خرید کتاب هشتمین نمایشگاه به شهروندان اشاره و خاطرنشان کرد: تمامی کتب این نمایشگاه با 30 درصد تخفیف که 10 درصد آن را ناشر، 10 درصد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و 10 درصد دیگر نیز توسط موسسه شرکتهای نمایشگاهی متحمل شده، عرضه می شود.

کتب نمایشگاه بین المللی کتاب کردستان با 30 درصد تخفیف عرضه می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛ عبید رستمی اظهارداشت:کتب نمایشگاه بین المللی کتاب کردستان با30درصدتخفیف عرضه میشود.

وی پیش از ظهرامروز 16 مهر در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اشاره به اینکه هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب از 18 مهر آغاز به کار می کند، اظهار کرد: هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب با 230 غرفه و 157 ناشر در محل دائم نمایشگاه برگزار می شود .

رستمی ضمن اشاره به اینکه این نمایشگاه با همکاری موسسه نمایشگاه های ایران برگزار می شود، عنوان کرد: بحث علمی این نمایشگاه بسیار قابل اهمیت است و بر همین اساس ورک شاپ های تخصصی و علمی در زمینه ادبیات کوردی، کودک، نوجوانان و ... برگزار می شود .

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ضمن اشاره به اینکه در دوره گذشته استقبال مردم قابل توجه بوده است، ذکر کرد:با توجه به استقبال گسترده مردم از نمایشگاه های کتاب استان، این رویداد با برترین نمایشگاه های کشور قیاس می شود . 

رستمی اظهار کرد: نمایشگاه کتاب ساده ترین راه برای دسترسی مردم به کتاب و نشرهای جدید است.

وی در ادامه این نشست به اهمیت و استقبال مردم از کتاب های کوردی در دوره های گذشته اشاره کرد و افزود: در هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب استان کردستان 2 هزار و 800 کتاب کوردی توسط 8 ناشر از اقلیم کردستان ارائه می شود.

رستمی با بیان این مهم که در این نمایشگاه 73 هزار و 500 عنوان کتب داخلی و 8 هزار و 400 کتاب بین المللی ارائه می شود، گفت: 17 کتاب فروش استانی اعلام آمادگی کردند که پس از اتمام نمایشگاه بتوانند به مخاطبین خدمات ارائه بدهند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه ضمن اشاره به اینکه 6 نشست علمی در این رویداد فرهنگی برگزار می شود، ذکر کرد: برگزاری نشست های علمی از مخاطبین خاصی برخوردار است که در این نمایشگاه از اساتید دانشگاهی و هیات علمی استفاده می شود.

وی به تخفیف خرید کتاب هشتمین نمایشگاه به شهروندان اشاره و خاطرنشان کرد: تمامی کتب این نمایشگاه با 30 درصد تخفیف که 10 درصد آن را ناشر، 10 درصد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و 10 درصد دیگر نیز توسط موسسه شرکتهای نمایشگاهی متحمل شده، عرضه می شود.

عبید رستمی در پایان با اشاره به اینکه 85 هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه ارائه می شود، یادآور شد، آمار سرانه کتاب در استان پایین است و باید همگی تلاش کنیم که این مهم را افزایش بدهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه