English

مدیر کل کمیته امداد گیلان اعلام کرد؛

اعزام ۷۸۷ نفر از مددجویان گیلانی به مشهد مقدس/اعزام ۳۰۰ نفر از مددجویان گیلانی به کربلای معلی در ایام اربعین

مدیرکل کمیته امداد گیلان گزارشی از نحوه اجرای طرح شوق زیارت و اعزام مددجویان به پیاده‌روی اربعین ارائه داد.

اعزام ۷۸۷ نفر از مددجویان گیلانی به مشهد مقدس/اعزام ۳۰۰ نفر از مددجویان گیلانی به کربلای معلی در ایام اربعین

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، علیرضا محمدی، مدیرکل کمیته امداد گیلان بابیان اینکه یکی از طرح‌های تأثیرگذار و موفق در این نهاد اجرای طرح شوق زیارت است گفت: این طرح باهدف تقویت و ارتقای باورهای دینی و روحیه خودباوری و ترویج سبک زندگی اسلامی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مددجویانی که تاکنون موفق به زیارت حرم امام حسین (ع) نشده‌اند به کربلای معلا اعزام می‌شوند افزود: این مددجویان با مساعدت مالی خیران و نیکوکاران به این سفر معنوی می‌روند.

محمدی از اعزام ۳۰۰ نفر از مددجویان گیلانی به کربلای معلا در ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت: مددجویانی که دارای گذرنامه هستند و ویزای سفر اربعین را دریافت کرده باشند با مراجعه به حوزه فرهنگی کمیته امداد محل سکونت خود از کمک‌هزینه این سفر معنوی بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان بابیان اینکه پیاده‌روی اربعین یک فعالیت مؤثر و ماندگار برای ترویج و توسعه فرهنگ ناب حسینی است افزود: کمک‌هزینه این سفر معنوی به‌تناسب مسافت و شرایط مددجویان از ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان برای هر نفر پیش‌بینی‌شده است.

اعزام ۷۸۷ نفر از مددجویان گیلانی به مشهد مقدس

وی با اشاره به اعزام ۷۸۷ نفر از مددجویان گیلانی به مشهد مقدس از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: این مددجویان با مساعدت خیران برای اولین بار به زیارت حرم ملکوتی امام رضا (ع) اعزام شدند.

محمدی بابیان اینکه طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده قرار است دو هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان گیلانی تا پایان سال جاری به مشهد مقدس و عتبات عالیات اعزام شوند افزود: این مهم با کمک خیران و نیکوکاران محقق خواهد شد.

 وی گفت: خیران می‌توانند با شماره‌گیری کد *۸۸۷۷*۰۱۳# و انتخاب گزینه شوق زیارت برای کمک به اعزام این مددجویان اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه