English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد

مساعدت شرکت گاز استان اصفهان با گلخانه داران در شهرستان تیران

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از مساعدت شرکت گاز استان اصفهان با گلخانه داران در شهرستان تیران خبر داد.

مساعدت شرکت گاز استان اصفهان با گلخانه داران در شهرستان تیران

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، سید مصطفی علوی در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره گاز شهرستان تیران که با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد، گفت: 60 گلخانه ای که گاز مصرفی آنها قطع شده است پس از پرداخت 30 درصد از بدهی گازبهای مصرفی، گاز آنها مجدداً وصل خواهد شد.

وی در راستای حمایت از طرح های زیست محیطی، کاهش میزان آلودگی هوا، حمایت از تولید و صنعت سبز کشور گازرسانی به گلخانه در سطح استان همانند صنایع دیگر انجام گرفته است، اما از سال گذشته تا کنون تعدادی از صاحبان این صنعت چندین بدهی گاز بهای معوق شده داشتند که پس از چند بار اعلام و اخطار، در چهارچوب قوانین، گاز مصرفی آنها قطع گردید.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: گاز طبیعی یک سوخت پاک و جایگزین بسیار مناسب برای سوخت ها ی آلاینده می باشد، در صورتی که این انرژی پاک علاوه بر مصارف خانگی مصارف ۱۰۰درصدی سوخت صنایع را تامین کند حجم بسیاری از آلودگی ها به ویژه استان اصفهان که از واحدهای صنعتی زیادی برخوردار است کاهش خواهد یافت.

شرکت گاز

وی در ادامه با اشاره به تاثیرگذاری نقش فرمانداری در توسعه فرهنگ و اجرای قوانین در سطح شهرستان گفت: از فرماندار شهرستان تیران تقاضا داریم در فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن گاز، کماکان از شرکت گاز حمایت کند و با این شرکت در جهت وصول مطالبات خود از مشترکین و بروز رسانی معوقات گاز بهاء بویژه در بخش صنعت همکاری نماید.

سید مصطفی علوی افزود: این شرکت به تعهدات خود در حوزه گازرسانی به شهرها، روستا ها و صنایع تا کنون با بالاترین کیفیت و استانداردهای لازم جامه عمل پوشانده  و همواره آماده خدمت رسانی به مشترکین است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: تمامی مبالغ قبوض گاز بهایی که به دست مردم می رسد مستقیماً به خزانه دولت واریز می شود و دولت با همین مبلغ، یارانه ماهانه مردم را تامین می کند لذا انتظار می رود همه مشترکین گاز طبیعی به ویژه بخش خانگی با پرداخت به موقع گاز بهاء مصرفی، شرکت را در ارائه خدمات بهتر یاری کنند. لذادر صورت عدم پرداخت به موقع، این شرکت مجبور است نسبت به قطع گاز مشترکین با اعلام قبلی اقدام نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه