English

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان:

انقلاب اسلامی برگرفته از عاشورا و نهضت حسینی است

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از عاشورا و نهضت حسینی است و مردم ایران با الگوپذیری از این حادثه تاریخی بر دشمن پیروز شدند.

انقلاب اسلامی برگرفته از عاشورا و نهضت حسینی است

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج از اصفهان، سردار مجتبی فدا در همایش گردهمایی مسئولان دسته‌های عزاداری خمینی‌شهر بیان داشت: انقلاب اسلامی برگرفته از عاشورا و نهضت حسینی است و مردم ایران با الگوپذیری از این حادثه تاریخی بر دشمن پیروز شدند.

وی افزود: در ابتدای انقلاب مردم در سخت‌ترین شرایط و با توجه به کمبود امکانات و تجهیزات و وجود گروه‌های منافقان مقابل دشمن ایستادند.

سردار فدا اظهار با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنیم، گفت: مردم ما با وجود تحریم‌های اقتصادی در راه انقلاب ثابت قدم مانده‌اند و از خون شهدا پاسداری می‌کنند.

وی ادامه داد: آمریکا از 40 سال پیش تا کنون به روش‌های مختلف سعی کرده انقلاب ما را نابود کند و ایران را از صحنه روزگار محو کند اما هر بار سرکوب شده و نتوانسته به خواسته شیطانی‌اش دست پیدا کند.

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان  بیان کرد: آمریکا در تمام فعالیت‌هایی که در منطقه برنامه‌ریزی کرده، شکست خورده و از امنیت رژیم صهیونیستی که به خطر افتاده و جبهه مقاومت تا مرزهای آنها جلو رفته واهمه دارد ، به همین خاطر به دنبال تفرقه بین کشورهای اسلامی است.

وی ادامه داد: استکبار جهانی به ویژه آمریکا برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی از هر فعالیت، برنامه و مطالبه مردمی استفاده می‌کند و با فشارها و تحریم‌های اقتصادی که برخی از آن نشات گرفته از سوء مدیریت بوده به دنبال ایجاد جنگ روانی برای ضربه به جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: به خطر افتادن صهیونیسم، ناتوانی آمریکایی‌ها برای جنگ مستقیم با ایران و قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی ایران از دلایل تمرکز دشمن بر مسائل داخل کشور است.

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: باید مقام و منزلت 2300 شهید شهرستان خمینی‌شهر، 23 هزار شهید استان اصفهان و 230 هزار شهید کشور را قدر بدانیم چرا که  عظمت، استقلال و اعتبار را مدیون شهدا، امام (ره) و دستجات عزاداری هستیم که حرکت ما متصل به حرکت عاشوراست.

وی افزود: توان و امکاناتی برای جمهوری اسلامی ایران فراهم شده که هر لحظه برای پاسخ‌گویی به تهدیدات آمریکا، آمادگی لازم دارد.

سردار فدا تصریح کرد: ظرفیت بازدارندگی ما در کنار دستاوردهای مختلفی از جمله بسیج، دستجات عزاداری  که انقلاب، نظام و جمهوری اسلامی وجود دارد.

وی بیان داشت: دستاوردهای انقلاب در کنار مساله هسته‌ای توان موشکی را هم داریم و جمهوری اسلامی به این ظرفیت‌های بازدارندگی تاکید کرده است.

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: 40سال است در برابر دشمن ایستاده‌ایم باز هم می‌ایستیم نگران آینده نباشید هیچ اتفاقی نمی‌افتد مواظب باشیم دشمن دلمان را خالی نکند، پشت این جنگ روانی هیچ چیزدیگری نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه