English

فرمانده انتظامی شهرستان میناب خبر داد؛

کاهش ۷ درصدی وقوع سرقت در میناب

فرمانده انتظامی شهرستان میناب از کاهش 7 درصدی وقوع سرقت طی شش ماهه نخست سال جاری در این شهرستان خبرداد.

کاهش 7 درصدی وقوع سرقت در میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ «محمدرستمی» در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته ناجا گفت: این هفته فرصت طلایی برای ارائه خدمات مضاعف به شهروندان و زمان طلایی برای ارائه عملکرد یکساله پلیس در همه بخش ها به مردم است .

وی افزود: در شش ماهه ابتدای سال جاری 4 تن و 460 کیلوگرم انواع مواد مخدر و 532 هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان کشف شد .

وی ادامه داد: کاهش 7 درصدی وقوع سرقت، کاهش 32 درصدی تلفات در تصادف ها، کاهش 11 درصدی تصادفات جرحی و دستگیری یک هزار و 966 نفر متهم از توفیقات ماموران انتظامی شهرستان میناب است.

این مسئول انتظامی در تشریح برنامه های هفته ناجا گفت: هفته ناجا از 13 مهرآغاز و تا 19 مهر ادامه دارد که از برنامه های شاخص در این هفته می توان به  دیدار با امام جمعه و شرکت در نمازجمعه، اجرای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، قرائت پیام مهر، برنامه های ورزشی، برگزاری کلاس های  آموزش همگانی در مساجد، مدارس، ادارات و محلات، دیدار با خانواده محترم شهدا، عیادت از بیماران بستری در بیمارستان، دیدار چهره به چهره با مردم در مساجد، اهدای خون توسط کارکنان، نشست تخصصی با شورا ها و دهیاران، کلنگ زنی طرح های مهندسی و غبا رروبی مزار شهدا نام برد.

رستمی رسالت خبرنگاران در آگاهی بخشی به جامعه و تنویر افکار عمومی و ارائه عملکرد کارکنان ناجا به مردم را خطیر توصیف و از تلاش مجددانه آنان تقدیر کرد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه