English

استاندار گیلان با معاون برنامه و امور اقتصادی وزارت نیرو دیدار کرد

استاندار گیلان در دیدار با معاون برنامه و امور اقتصادی وزارت نیرو با اشاره به اینکه مشکلات استان خاص است گفت: باوجود قدیمی بودن شبکه‌ برق استان نیاز به نگاه بیشتری دارد.

استاندار گیلان  با معاون برنامه و امور اقتصادی وزارت نیرو دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مصطفی سالاری در دیدار با معاون برنامه و امور اقتصادی وزارت نیرو که ظهر امروز برگزار شد گفت: نگاه وزارت نیرو به نوسازی شبکه برق گیلان در راستای پوشش و خدمات رسانی بهتر به جامعه هدف باید تقویت شود.

وی با بیان اینکه وضعیت برق استان را با نشست‌های متعدد با شرکت توزیع برق و برق منطقه‌ای داشته و بررسی کرده‌ایم  افزود: برنامه های 1400 و راهبردی را از نظر وضعیت تولید، انتقال، توزیع و فوق توزیع ترسیم کردیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه در تابستان آینده و تابستان‌های بعد کار بسیار سنگینی داریم خاطر نشان کرد: استان از نظر تأمین برق مشکلی ندارد و در سطح ملی می‌توان از این ظرفیت استفاده بیشتری نمود.

استاندار گیلان با بیان اینکه امیدواریم از موانع و بحران‌های پیش‌بینی شده به درستی عبور کنیم خاطر نشان کرد: در کاهش مصرف برق با برنامه‌ریزی‌های انجام شده حتماً همکاری‌های لازم را خواهیم داشت.

دیدار استاندار گیلان +با معاون وزیر نیرو

برنامه مدیریت مصرف عزم جدی به دنبال دارد

معاون برنامه و هماهنگی وزارت نیرو با بیان اینکه با برنامه مدیریت مصرف در فصل تابستان توانستیم از مشکل کمبود منابع عبور کنیم افزود: برای پیک سال آینده جلسات متعددی تشکیل و برنامه‌ریزی‌ها انجام شد.

 محسن بختیار با اشاره به اینکه برنامه مدیریت مصرف عزم جدی به دنبال دارد خاطر نشان کرد: با همکاری استانداران و همه دستگاه‌ها و مردم  می‌توانیم از این مشکل به درستی عبور کنیم.

تولید برق در گیلان 800 مگاوات مازاد  برنیاز استان است

وی با بیان اینکه از نظر تولید استان ظرفیت بالایی دارد گفت:  تولید برق در گیلان 800 مگاوات مازاد  برنیاز استان است که استان‌های همجوار می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

معاون برنامه و هماهنگی وزارت نیرو خاطر نشان کرد: 11 برنامه برای مدیریت مصرف تدوین شده که در نوع خود در طول تاریخ صنعت برق بی‌نظیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی