English

پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۵ درصد بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهرستان لنگرود/ پیشرفت ۹۷ درصدی بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی لاهیجان

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان از پیشرفت فیزیکی بیش از 85 درصد بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان لنگرود خبر داد.

پیشرفت فیزیکی بیش از 85 درصد بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان لنگرود/ پیشرفت 97 درصدی بیمارستان 217 تختخوابی لاهیجان

 به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، یعقوب حیدری مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان با اشاره به اینکه بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان لنگرود در زمینی به مساحت 45هزار و 260 متر مربع با زیر بنای 12هزار و 338متر مربع در 3  طبقه روی کرسی و با ظرفیت کلی 137 تخت، از سال 89 آغاز شده و درحال حاضر با پیشرفت فیزیکی بیش از 85 درصد در حال تکمیل است.

وی افزود: در مصوب اولیه این پروژه 96 تخت بوده که در طی دوران ساخت براساس نیاز شهرستان با ایجاد تغییرات در بخش های مختلف به 137 تخت افزایش یافت و با بهره برداری از آن نیازهای تخصصی شهرستان را تا سالیان سال تامین خواهد کرد.

این مسئول افزود: همچنین بیمارستان 217 تختخوابی لاهیجان که در زمینی به مساحت 18365 متر مربع و با زیربنای 17501 مترمربع در چهار طبقه روی کرسی با 97 درصد پیشرفت فیزیکی مراحل نهایی آن در حال اجراست، دارای بخش هایی همچون اورژانس، بخش بستری مردان و زنان، اتاق های عمل، جراحی عمومی، آزمایشگاه، مرکز رایانه عمومی ، رادیولوژی، نمازخانه ، ccu ،ICU، LDR ، CSR ، دیالیز و... می باشد.

وی اعتبار مورد نیاز برای اتمام پروژه های بیمارستان لنگرود و لاهیجان را علاوه بر اعتبار ابلاغی سال 97 به ترتیب 50.000 میلیون ریال و بیمارستان لاهیجان 20000 میلیون ریال اعلام کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه