English

مراسم یادبود شهادت محمد طاها اقدامی در مدارس سما واحد رشت برگزار شد

مراسم یادبود شهادت محمد طاها اقدامی کوچکترین شهید حادثه تروریستی اهواز در مدارس سما واحد رشت برگزار شد.

مراسم یادبود شهادت محمد طاها اقدامی در مدارس سما واحد رشت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت الاسلام ابراهیم اسماعیلی معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان امروز در مراسم گرامیداشت کوچکترین شهید حادثه تروریستی اهواز در جمع دانش آموزان مدارس ابتدایی دختران و پسران سما واحد رشت ضمن محکومیت این حادثه تروریستی اظهار کرد: اگر دشمنان کوردل یک محمد طاها از ما گرفتند ما هزاران محمد طاهای دیگر تربیت میکنیم.

وی با اشاره به بیانات مادر محمد طاها مبنی براینکه این کودک شهید والامقام، شب قبل از شهادتش، در یک مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین لبیک یا حسین گفته بود افزود: لبیک یا حسین گفتن یعنی اینکه من حاضرم مانند انصار تو یا امام حسین شهید شوم، و این خواسته این طفل پاک مورد درگاه حق قرار گرفت.

مراسم +بزرگداشت شهادت +محمد طاها اقدامی

لزوم تربیت دانش آموزان بر اساس ارزشهای دینی و نظام اسلامی

این مسئول با اشاره به لزوم تربیت دانش آموزان بر اساس ارزشهای دینی و نظام اسلامی، آنان را به اقامه نماز و نیکی به والدین سفارش کرد و گفت: طبق داستانهای قرآنی و آیات و روایات موجود دعای والدین در دنیا در حق فرزندان تاثیر گذار است و فرزندان باید در راه جلب رضایت خداوند و والدین خود کوشش کنند.

وی با بیان اینکه هر فردی که خداوند را دوست دارد باید مطیع فرامین الهی نیز باشد، بر خواندن نماز اول وقت به دانش آموزان تاکید کرد.

معاون سما واحد رشت نیز در این مراسم با محکومیت حرکت ضد انسانی حادثه تروریستی اهواز گفت: هدف از برگزاری این مراسم  شناخت نسل جوان و دانش آموزان از فداکاری‌های شهدا است.

مراسم بزرگداشت شهادت+ محمد طاها اقدامی

 محمد نیک پسند گفت: محمد طاها اقدامی چهار ساله، کوچکترین شهید حادثه تروریستی اهواز ، کودکی است که رسانه های غربی برایش از حقوق بشر و حقوق کودکان تیتر نزدند.

نیک پسند گفت:  پدر و مادر محمد طاها و همه ملت ایران نشان دادند جان دادن به پای اسلام و شهادت فراتر از تیترهای دروغین عده‌ای فرصت‌طلب است که از آن استفاده سوء ببرند.

نیک پسند تصریح کرد: معلمان و دانش آموزان ایران اسلامی در مسیر اهداف شهیدان گام بر می دارند.

در این مراسم میثاق نامه با این شهید بزرگوار قرائت و توسط مسئولان سما و دانش آموزان امضا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه