English

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفتگوی اختصاصی با موج:

نوسانات قیمت در بازار متاثر از جو روانی است/امروز شاهد کاهش قیمت‌ دوباره ارز و سکه در بازار بودیم

سردار علی مویدی خرم‌آبادی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری موج، نوسانات قیمت ارز، سکه و کالاهای اساسی را ناشی از ایجاد جو روانی دشمن دانست.

نوسانات قیمت در بازار متاثر از جو روانی است/امروز شاهد کاهش قیمت‌ دوباره ارز و سکه در بازار بودیم

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری موج، اظهار داشت: نوسانات قیمت‌ ارز، سکه و کالاهای اساسی ناشی از جو روانی ایجاد شده توسط دشمن بود.

سردار علی مویدی خرم‌آبادی، گفت: اقتصاد ایران یک اقتصاد دولتی است، لذا طبیعی است اقتصاد دولتی در عصر حاضر پاسخگوی توسعه یافتگی نیست، علی ایحال روز گذشته و امروز، شاهد کاهش قیمت ارز و سکه در بازار بودیم.

مردم به هشدار مسوولین توجه کنند از این بحران عبور می‌کنیم

وی، تصریح کرد: اگر مردم به هشدار کارگزاران و مسوولان توجه کنند بی‌شک از این مرحله عبور خواهیم کرد و روز به روز شاهد تثبیت قیمت‌ها در بازار خواهیم بود.

علی مویدی خرم‌آبادی در پاسخ به این پرسش خبرنگار موج مبنی بر اینکه اگر نوسانات اخیر ناشی از جنگ روانی دشمن است، آیا دولت برنامه‌ای برای مقابله با این جنگ نرم دارد یا خیر، تاکید کرد: بنده در حد مسوولیت خود عرض می‌کنم که دولتمردان ما شرایط مقابله با توطئه دشمن را فراهم کرده و در این راستا برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام داده‌اند که حاصل آن، کاهش قیمت ارز و سکه طی دیروز و امروز بوده و این کاهش قیمت طی روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی، ادامه داد: برنامه دشمن ایجاد جو روانی در کشور است، لذا جلسات مشترک روسای قوا موید این نکته است که مسوولان ارشد نظام کلیه ابعاد این حمله اقتصادی را شناسایی و جهت رفع آن برنامه دارند. نمونه آن را می‌توان انتصاب جناب آقای رحمانی فضلی وزیر کشور به عنوان رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور دانست که در این مسوولیت، هماهنگی میان دستگاه‌های متولی اقتصادی و دستگاه‌های اطلاع‌رسانی را بر عهده دارند و در این ستاد تبادل اطلاعات و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت می‌گیرد تا به همه ابهامات، ایرادات و ضعف‌های اطلاعاتی جامعه پاسخ مناسب داده شود.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفت: نظام به صورت هدفمند و با مدیریت متمرکز با توطئه اقتصادی دشمن مقابله کرده و می‌کند، لذا آثار تصمیمات روسای قوا را طی دیروز و امروز شاهد بودیم، علی ایحال تردیدی نیست که با ورود سران قوا به موضوع و استمرار این جلسات، شاهد اتفاقات خوبی در آینده نزدیک خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه