English

آتش سوزی خانه ویلایی در معلولین رشت/ آسیب دیدگی یک از آتش نشانان در این حادثه

۵۸ آتش نشان و افسر ارشد بهمراه ۱۸ دستگاه خودروی اطفایی و آبرسان به محل حادثه واقع در سلیمانداراب کوچه شهدا کوچه ۴ اعزام شدند.

آتش سوزی خانه ویلایی در معلولین رشت/ آسیب دیدگی یک  از آتش نشانان در این حادثه

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، شهرام مومنی گفت: این حادثه در ساعت ۶:۵۲ صبح امروز دوشنبه ۹ مهر ۹۷ به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد که سریعا ۵۸ آتش نشان و افسر ارشد بهمراه ۱۸ دستگاه خودروی اطفایی و آبرسان به محل حادثه واقع در سلیمانداراب کوچه شهدا کوچه ۴ اعزام شدند.

 معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی ضمن اشاره به کوچه های تنگ و باریک و همچنین پارک خودروهای شخصی تا رسیدن به محل حادثه، افزود: به محض رسیدن به محل حادثه شعله های سرکش آتش بهمراه دود غلیظ  از سقف یک باب خانه ویلایی مشاهده می شد که بعلت پشت بام های بهم چسبیده از چندین طرف قابل گسترش بود.

گیلان+آتش سوزی

وی در ادامه افزود: با توجه به کشف دیر هنگام آتش در پشت بام های چوبی بهم چسبیده و شدت آتش سوزی سریعا آتش نشانان با محاصره آتش نسبت به مهار و اطفای آن اقدام کردند.

مومنی علت حادثه را در دست بررسی دانست و گفت: در این حادثه سقف یکباب منزل مسکونی و دامنه های دو باب منزل مسکونی دیگر دچار سوختگی و آسیب دیدگی شد.

گیلان-آتش سوزی

معاون عملیات سازمان آتش نشانی ضمن اشاره به شدت آتش سوزی و نفس گیر بودن عملیات اطفاء افزود: در این حادثه یک تن از آتش نشانان دچار آسیب دیدگی شد که سریعا توسط آتش نشانان و تیم اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی انتقال یافت که خوشبختانه هم اینک در وضعیت مطلوبی به سر می برد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه