English

تسریع پروژه تالار مرکزی سنندج در دستور کار قرار گرفت

تفاهم نامه تسریع پروژه تالار مرکزی سنندج در جلسه ای با حضور مسول دفتر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان امضا و شتاب این پروژه در دستور کار قرار گرفت.

تسریع پروژه تالار مرکزی سنندج در دستور کار قرار گرفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛تسریع پروژه تالار مرکزی سنندج در دستور کار قرار گرفت.

براساس این گزارش،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان امروز با هدف بررسی مسائل و مشکلات و راه های تسریع در پروژه تالار مرکزی سنندج با مسعود معمار مسئول دفتر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران دیدار کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان در این دیدار در سخنانی بر اهمیت تکمیل این پروژه تاکید و خاطر نشان کرد: بهره برداری از تالار مرکزی سنندج از مطالبات و نیازهای جامعه فرهنگ و هنر استان است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان نیز در این دیدار با بیان اینکه پروژه تالار مرکزی سنندج یکی از نیازهای فرهنگی استان است، خواستار فراهم کردن زمینه های تسریع در روند اجرایی این پروژه شد.

جلال قلعه شاخانی، با بیان اینکه تکمیل این پروژه بعد از برگزاری مناقصه به شرکت مهندسی ترپ واگذار شده است، عنوان کرد: پیش از این روند پیشرفت فیزیکی پروژه 30 درصد بود که امیدواریم، با ورود پیمانکار جدید شاهد روند رو به رشد پروژه باشیم.

وی بر اختصاص اعتبارات لازم برای این پروژه تاکید کرد و افزود: در قرارداد منعقده با شرکت مذکور ، تکمیل این پروژه به شرط تامین اعتبار، 15 ماهه پیش بینی شده است که لازم است زمینه های لازم برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده، فراهم شود.

قلعه شاخانی، با بیان اینکه کمبود زیرساخت‌های فرهنگی یکی از مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر کردستان است، اذعان کرد: پروژه تالار مرکزی سنندج با 15 هزار متر فضای فرهنگی دارای دو تالار آمفی تئاتر، سالن نمایش، گالری هنر، کلاس های آموزشی و هنری و بخش اداری است که می تواند بخشی از نیازهای فرهنگی استان را جبران کند.

در ادامه این دیدار تفاهم نامه ای به منظور تسریع در پروژه منعقد و به امضای طرفین رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه