English

با حضور رابطان پیشگیری و مشاوران مناطق ۳۴ گانه آموزش و پرورش گیلان؛

کارگاه آموزشیِ استانی مدیریت برگزار شد

کارگاه آموزشی استانی دو روزه مدیریت مورد با حضور مدرسان وزارتی در مجتمع رفاهی دهکده ساحلی بندرانزلی برگزار شد.

 کارگاه آموزشیِ استانی مدیریت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، در این کارگاه آموزشی  که با همکاری اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی و اداره مشاوره تربیتی اداره کل آموزش و پرورش برگزار گردید، رابطان پیشگیری و مشاوران مناطق 34 گانه آموزش و پرورش گیلان به مدت دو روز راهکارها و روش های عملی و تئوری مدیریت را آموزش دیدند.

در این کارگاه آموزشی دکتر نوروزی روانپزشک و دکتر اسلامیان  دکترای تخصصی مددکاری اجتماعی از مدرسان وزارت آموزش و پرورش به تدریس پرداختند.

سید امیر فر حسینی معاون تربیت بدنی  و سلامت اداره کل آموزش و پرورش در سخنانی گفت: لزوم برگزاری کارگاههای آموزشی برای تربیت نیروهای متخصص بیشتر از پیش احساس می شود و تلاش ما این است با رویکرد مدرسه و دانش آموزان طرح ها و برنامه های خود را به اجرا درآوریم.

سید کمال حسین پور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش نیز با حضور در این کارگاه آموزشی گفت: پیامد همه برنامه های اجرا شده به مدارس و دانش آموزان برمی گردد و تلاش می کنیم همکاری بین معاونت ها اتفاق بیفتد تا هدف بزرگ آموزش و پرورش فراتر از مرزبندی معاونت ها محقق شود.

کارگاه آموزشی

وی از برگزاری چنین کارگاههایی ابراز خرسندی نمود و افزود: استقبال از کارگاههای آموزشی نشان دهنده توانمندی و ظرفیت های بالای موجود است.

سید کاظم حسینی رئیس اداره مشاوره و تربیتی نیز در کارگاه آموزشی مدیریت اظهار داشت: لزوم همکاری بین اداره پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مشاوره بیش از پیش احساس می شود و تلاش می کنیم در روند اجرای طرح ها و برنامه ها  از ظرفیت این همکاری ها بهره مند شویم.

اولین کارگاه مدیریت مورد آموزش و پرورش کشور در استان گیلان برگزار شد و قرار است این کارگاهها در 13 استان دیگر نیز برگزار شود.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه