English

بازدید مدیرکل محیط زیست کردستان و فرماندار کامیاران از پاسگاه های محیط بانی کامیاران

مدیرکل محیط زیست کردستان به همراه فرماندار کامیاران از پاسگاه های محیط بانی تنگی ور و پالنگان شهرستان کامیاران بازدیدکرد.

بازدید مدیرکل محیط زیست کردستان و فرماندار کامیاران از پاسگاه های محیط بانی کامیاران

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج کردستان؛ فریبا رضائی مدیرکل محیط زیست کردستان با مسعود الماسی فرماندار شهرستان کامیاران دیدار و ضمن بازدید از پاسگاه های محیط بانی تنگی ور و پالنگان، باایشان در خصوص مسائل و مشکلات محیط زیست این شهرستان و مناطق تحت مدیریت این اداره کل گفتگو و تبادل نظر کردند.

مدیرکل محیط زیست کردستان ضمن تشکر و ابراز خرسندی از حضور فرماندار و بخشدار شهرستان کامیاران در پاسگاه های محیط بانی، خواستار حمایت همه جانبه فرماندار محترم در خصوص حل مشکلات پاسگاه های محیط بانی اداره محیط زیست کامیاران و تامین اعتبار لازم جهت رفع نیازهای اداره محیط زیست و محیط بانیهای این شهرستان از جمله تجهیزات و خودروشد.

رضائی یادآور شد: آموزش و فرهنگ سازی در میان عموم مردم با هدف اشاعه و ارتقاء دانش و آگاهی های آحاد جامعه در حفظ و صیانت از محیط زیست، یکی از اولویت های اصلی این اداره کل است و در این میان نقش رسانه ها، سازمان های دولتی و غیردولتی و به ویژه فرمانداران استان، به عنوان مسئولین شورای تامین شهرستانها مهم و تعیین کننده است.

فرماندار کامیاران نیز ضمن تشکر و قدردانی از زحمات پرسنل خدوم و زحمتکش اداره محیط زیست کامیاران با وظایف و سختی کار محیط بانان از نزدیک آشنا شد.

مسعود الماسی بیان نمود: حمایت و توجه به محیط زیست از اولویت های کاری فرمانداری کامیاران است و تلاش خواهد شد که این حمایت در حوزه اعتبارات و ارتقاء جایگاه وعملکرد، عینیت یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه