English

هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان برگزار شد

استاندار لرستان از برگزاری انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان این استان در 9 شعبه خبر داد.

هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، سید موسی خادمی در بازدید از روند برگزاری هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان، گفت: این انتخابات در 9 شعبه اخذ رای در سراسر استان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه وزارت راه اصلاحاتی در قوانین و روش‌های اجرایی انجام داده است، بیان کرد: این تغییرات کسانی را که می‌توانند در انتخابات شرکت کنند محدود کرده است، همچنین تعارض منافع منظور شده و نیروهای اداری نمی‌توانند شرکت کنند.

استاندار لرستان تصریح کرد: در راستای بررسی ایراداتی که مربوط به قوانین اصلی نیست، در چارچوب مشکلات استانی و شهرستانی هیئت 4 نفره تشکیل شده که از این طریق مسائل را پیگیری خواهیم کرد.

امورات مردم در حوزه ساختمان با مشکلات جدی روبرو است

وی افزود: در سازمان شهرداری‌ها و نظام‌ مهندسی کار به سهولت انجام نمی‌شود و مردم دچار مشکل هستند که انتظار داریم در دور جدید با توجه به اصلاحات انجام شده روند کار بهتر شود.

هیات مدیره نظام مهندسی لرستان

سید موسی خادمی به 2 نظریه در ارتباط با انتخاب ناظر اشاره کرد و با بیان این که ناظر را مالک یا همان سازنده انتخاب کند یا سازمان نظام مهندسی، گفت: مهم این است که ناظر وظیفه، مسئولیت اجتماعی و حرفه‌ خود را به درستی انجام دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی