English

تعداد مسمومان الکلی بندرعباس به ۱۱۰ نفر رسید /دستگیری یکی از عوامل اصلی توزیع مشروبات دست‌ساز

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش تعداد مراجع کننده گان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکی در بندرعباس خبر داد.

 تعداد مسمومان الکلی بندرعباس به 110 نفر رسید /دستگیری یکی از عوامل اصلی توزیع مشروبات دست‌ساز

«فاطمه نوروزیان» در گفت و گو با خبرگزاری موج هرمزگان از افزایش تعداد مسمومان الکلی خبر داد و افزود: تعداد مراجع کننده گان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکی در حال حاضر به 110 نفر رسیده است.

وی بابیان اینکه حال برخی از این افراد وخیم است، گفت: متأسفانه 8 نفر از این تعداد جان خود را از دست داده‌اند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد:  تاکنون 38 نفر از این افراد دیالیز شده‌اند و تعدادی دیگر نیز در نوبت دیالیز هستند.

نوروزیان گروه سنی این افراد را 17 تا 50 سال عنوان کرد.

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان نیز در این خصوص گفت: در پی مسمومیت و مرگ تعدادی از شهروندان بندرعباسی بر اثر مسمومیت مشروبات الکلی؛ پلیس هرمزگان از اولین لحظات وقوع این حادثه به پرونده ورود کرده و آن را مورد پیگیری جدی و فوری قرار داد.

سرهنگ «محمد شریفی» افزود: با تحقیقات گسترده پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان ابتدا تعدادی از عوامل توزیع شناسایی شدند و پس از آن یکی از عوامل اصلی دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی بر پرونده تمرکز کامل داشته و به زودی پس ازتکمیل تحقیقات، جزییات آن منتشر می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه