English

نماینده ولی فقیه در گیلان بیان کرد:

پیروی نکردن از قدرت‌های زورگو جهاد بزرگ است/ کاش رئیس جمهور از ابتدا قاطعانه می‌ایستاد

امام جمعه رشت پیروی نکردن از قدرت‌های زورگو را جهاد بزرگ دانست و بیان کرد: امروز ایستادگی در برابر قدرت‌های سلطه‌گر و «نه» گفتن به آنها جهاد کبیر است.

پیروی نکردن از قدرت‌های زورگو جهاد بزرگ است/ کاش رئیس جمهور از ابتدا قاطعانه می‌ایستاد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی در پنجمین یادواره شهدای حفاظت اطلاعات سپاه قدس گیلان در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) اظهار کرد: امروز افتخار می‌کنیم وارث خون مجاهدانی هستیم که در روزهای سخت فداکاری کردند و با صبر و جهاد در برابر دشمنان دین خدا ایستادند.

وی به کنار همدیگر قرار گرفتن جهاد و صبر اشاره کرد و افزود: خداوند مجاهدان را از نیروهای ممتاز جامعه قرار داده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مجاهدان و صابران در سایه معرفت خداوند رشد می‌کنند، تصریح کرد: دو ویژگی جهاد و صبر دارای دامنه گسترده‌ای است.

آیت‌الله فلاحتی، پیروی نکردن از قدرت‌های زورگو را جهاد بزرگ دانست و بیان کرد: امروز ایستادگی در برابر قدرت‌های سلطه‌گر و «نه» گفتن به آنها جهاد کبیر است.

وی، انقلاب اسلامی را دارای مفهومی روشن و گسترده عنوان کرد و افزود: نگاه امام(ره) و مقام معظم رهبری نسبت به انقلاب اسلامی با تحلیل‌گران دیگر متفاوت است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه ایجاد تمدن عظیم اسلامی در دنیای امروز هدف امام(ره) و مقام معظم رهبری از وقوع انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: در طول هزار سال گذشته احکام اسلام در جامعه عملی نشده و امروز فساد دنیای بشری را فرا گرفته است.

آیت‌الله فلاحتی، پیاده شدن احکام اسلامی را نیازمند تحقق آرمان‌های اسلام در جامعه دانست و یادآور شد: انقلاب اسلامی در مسیر تمدن‌سازی ایجاد شده و تحقق این امر نیازمند جهاد و صبر است.

وی با بیان اینکه رویکرد مردم تمدن‌ساز زیر لوای ولی فقیه با دیگر ملت‌ها متفاوت و سخت‌تر است، اظهار کرد: خداوند انسان‌ها را مورد آزمایش قرار می‌دهد تا صابران مشخص شوند.

کاش رئیس جمهور از ابتدا قاطعانه می‌ایستاد

امام جمعه رشت بر دل‌شاد نکردن دشمن تأکید کرد و گفت: «اینکه امروز رئیس جمهور ما در سازمان ملل قدرتمندانه می‌ایستد و سخن می‌گوید، به این باور رسیده که ملت ایستاده‌اند».

آیت‌الله فلاحتی ادامه داد:«کاش دوره اولی که آمده بود آن روز همین طور قاطعانه می‌ایستاد».

وی با اشاره به اینکه در کنار جهاد صبر لازم است، بیان کرد: اگر جهاد و صبر با هم باشند انسان به اخلاص می‌رسد.

نماینده ولی فقیه در گیلان به تمام شدن جنگ سخت اشاره کرد و افزود: اکنون در جنگ تمام عیار دیگری با قدرت‌های سلطه‌گر هستیم.

نسبت به انقلاب اسلامی بدهکار هستیم

آیت‌الله فلاحتی با تأکید براینکه نسبت به انقلاب اسلامی بدهکار هستیم، متذکر شد: انقلاب از ما طلبکار است زیرا اسلام راه زنده کرد و هر قدر به انقلاب خدمت کنیم جبران نمی‌شود.

وی، انقلاب اسلامی را بعثت عظیم توصیف کرد و گفت: فرهنگ انقلاب اسلامی را باید به نسل‌های آینده انتقال دهیم و جوانان مفهوم جهاد، صبر، پایمردی و همراه رهبری حرکت کردن را بیآموزند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی