English

همزمان با روز جهانی گردشگری؛

بازدید از آثار تاریخی استان اصفهان رایگان است

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت:همزمان با روز جهانی گردشگری بازدید از آثار تاریخی استان اصفهان رایگان است.

بازدید از آثار تاریخی استان اصفهان رایگان است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، محسن یارمحمدیان بیان داشت: امروز بازدید از بیش از 300 مجموعه گردشگری وجاذبه تاریخی این استان برای علاقه مندان به آثار تاریخی رایگان است.

وی افزود: حضور کارشناسان گردشگری اداره کل و راهنمایان بین المللی گردشگری در مدارس این استان ، نواختن زنگ گردشگری در مدارس، اهدای شاخه گل به نخستین تور ورودی در فرودگاه اصفهان و اهدی شاخه گل به گردشگران در بناهای تاریخی ازجمله  30 برنامه فرهنگی در هفته گردشگری استان اصفهان است.

آثار تاریخی اصفهان

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: برگزاری مسابقه گردشگری "کودک و نقاشی" با همکاری مرکز اصفهان شناسی و برگزاری تور رایگان اصفهان گردی ویژه دانشجویان رشته گردشگری  همچنین افتتاح سفره خانه سنتی نمکدان و اقامتگاه سنتی کریاس و تجلیل از فعالان برتر حوزه گردشگری از جمله برنامه های این هفته است.

گفتنی است؛ بیش از هزارو 850 اثر از 22 هزار اثر تاریخی شناسایی شده در استان اصفهان  ثبت ملی  و بیش از 7 اثر هم ثبت جهانی شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه