English

سرپرست معاونت سوادآموزی استان گیلان؛

مراکز یادگیری محلی فرصت مناسبی برای آموزش انواع مهارت‌های زندگی است

سرپرست معاونت سوادآموزی استان گفت: در کنار گسترش مراکز یادگیری محلی، باید مشکلات و موانع موجود در این مراکز نیز آسیب شناسی و رفع گردد.

مراکز یادگیری محلی فرصت مناسبی برای آموزش انواع مهارت‌های زندگی است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سیروس محمدی در جلسه صبح امروز مسئولان سوادآموزی شهرستان و مناطق مجری، طرح آموزش مقدماتی رایانه (icdl) و مدیران مراکزیادگیری محلی گفت: از راه های ایجاد انگیزه و رغبت در افراد بی سواد و کم سواد برای حضور در کلاس ها، توجه به نیاز و علایق آنان و تولید محتوای آموزشی الکترونیک است.

وی افزود: بدلیل جذابیت و شوق یادگیری سوادآموزان در آشنایی و کاربرد فن آوری‌های نوین و سواد رایانه‌ای، معاونت سواد آموزی استان را بر آن داشت، تا در کنار آموزش مهارت‌های اصلی سه گانه، آموزش مقدماتی رایانه(icdl)، را در اولویت برنامه‌ها و طرح‌های جاری قرار دهد.

طرح آموزش مقدماتی رایانه

مراکز یادگیری محلی فرصت مناسبی برای آموزش انواع مهارت‌های زندگی است

سرپرست معاونت سواد آموزی استان در بخش دیگری از سخنان خود، به اهمیت مراکز یادگیری محلی اشاره کرد و افزود: مراکز یادگیری محلی فرصت مناسبی برای آموزش انواع مهارت‌های زندگی است و تمامی خدمات در این مراکز به صورت رایگان ارائه می‌شود. محمدی تصریح کرد: در کنار گسترش این مراکز باید مشکلات و موانع مراکز موجود، آسیب شناسی و اقدامات لازم در خصوص رفع آن صورت پذیرد.

همچنین در این جلسه، روسای ادارات سوادآموزی، سنجش، نظارت و ارزشیابی و کارشناس مسئول امور واگذاری های استان به تشریح آخرین بخشنامه ها و برنامه های در حال اجرا معاونت پرداختند.

 حجم ابلاغی طرح آموزش مقدماتی رایانه(icdl) استان برای سال 97، 400 سوادآموز است که شهرستان های بندرانزلی، تالش، رشت (نواحی یک و دو)، رودبار، فومن، لاهیجان و لنگرود مجری این طرح خواهند بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی