English

فرمانده انتظامی استان اصفهان در دیدار خانواده شهید محسن حججی:

فرهنگ شهادت طلبی ضامن بقای استقلال و امنیت کشور است

فرمانده انتظامی استان اصفهان داشتن روحیه جهاد و شهادت را باعث عزت و سربلندی نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: وجود فرهنگ شهادت طلبی در بین جوانان ضامن بقای استقلال و امنیت کشور است.

فرهنگ شهادت طلبی ضامن بقای استقلال و امنیت کشور است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی  در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم محسن حججی اظهار کرد: امروز امنیت و آرامشی که در کشور حاکم است به برکت خون شهدا و ایثارگری های جانبازان و رزمندگان غیور اسلام است که با جان خود از استقلال، آزادی و تمامیت ارضی این مرزوبوم دفاع کردند.

وی کار شهدای مدافع حرم را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: مسلماً اگر این عزیزان در خاک سوریه جان خود را برای دفاع از اسلام و ارزش های آن نثار نمی کردند امروز ما باید در داخل کشور با دشمن می جنگیدیم.

این مقام انتظامی ارشد انتظامی استان با بیان اینکه امروز هزاران جوان مجاهد همچون شهید حججی آماده دفاع از امنیت میهن عزیز اسلامی و کشور امام زمان (عج) هستند گفت: با وجود این جوانان سلحشور و پیروان مخلص ولایت که جزو رویش های انقلاب به شمار می آیند، دشمن جرأت تعرضی به کشور نخواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان وجود فرهنگ شهادت طلبی در بین جوانان را ضامن استقلال و امنیت کشور دانست و اظهار کرد: آنچه امروز دشمن را از دست درازی به این آب و خاک می ترساند همین روحیه شهادت طلبی است که جوانان ما با الگوگرفتن از قیام امام حسین (ع)و نهضت سرخ عاشورا از پیروزی انقلاب تا به امروز از خود نشان دادند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه