English

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه خبر داد:

کشف انبار یک میلیاردی احتکار پوشک بچه در مبارکه

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه ازکشف انبار یک میلیاردی احتکار پوشک بچه در مبارکه خبر داد.

کشف انبار یک میلیاردی احتکار پوشک بچه در مبارکه

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ احمد نیکبخت گفت: با تلاش ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه محموله پوشک بچه احتکار شده به ارزش یک میلیارد ریال در بازرسی از یک منزل کشف شد.

وی ادامه داد: با اجرای مرحله دیگری از عملیات مرصاد 11 که به منظور مقابله با محتکران و کشف انبارهای احتکار کالا در قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل فرماندهی انتظامی استان طراحی شده ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه موفق به شناسایی احتکار تعداد زیادی پوشک بچه در یک منزل شدند.

سرهنگ نیکبخت بیان داشت: ماموران بلافاصله طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه بازرسان اداره صنعت و معدن از محل بازدید به عمل آوردند که در نتیجه تعداد 2 هزار و 280 بسته پوشک بچه و 288 بسته دستمال مرطوب احتکار شده را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه دپوی این مقدار پوشک بچه کمیاب در یک منزل و عدم اطلاع آن به اداره صنعت، معدن و تجارت، احتکار بودن آن را به اثبات می رساند گفت: ارزش این محموله برابر اعلام نظرکارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه بیان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و مالک این محموله احتکاری جهت اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه