English

نخستین نمایشگاه فناوری و استارت آپ‌ها در اصفهان افتتاح شد

نخستین نمایشگاه کشوری فناوری و استارت آپ‌ها در نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان افتتاح شد.

نخستین نمایشگاه فناوری و استارت آپ‌ها در اصفهان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، درنخستین نمایشگاه فناوری و استارت آپ‌ها در اصفهان حدود 70فعال استارت آپ از استان ‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی و چهارمحال و بختیاری توانمندی‌ های خود را به نمایش گذاشتند.

شرکت‌ های معتبری از جمله ثامن، ارتباط عصر، کارگزاری بانک پاسارگاد، کارگزاری شهر، دانشگاه اصفهان، شرکت فولاد مبارکه، صاایران و توسعه مدیریت ارتباطات ماندگار در این نمایشگاه حضور دارند.

همچنین کشورهای عمان و مغرب با اعزام هیات‌ های عالی‌ رتبه به این نمایشگاه جنبه ‌های بین‌ المللی ویژه‌ای را در نخستین نمایشگاه تکنولوژی، نوآوری و استارت آپ‌ها(Startexpo2018) ایجاد کرده‌اند.

این نمایشگاه بستری برای عرضه نوآوری و فناوری در نظر گرفته شده و برخلاف نمایشگاه‌ های مشابهی که عرضه و تبادل کالا را هدف گذاری کرده‌اند، به دنبال تبادل دانش فنی و تکنولوژی و مشارکت میان شرکت ‌ها و سرمایه‌گذاری روی طرح‌ های نو و استارت آپ ‌هاست.

متصل کردن تولید کنندگان محصولات فناورانه به مشتریان، معرفی فناوری ‌های روز به صنایع متوسط و بزرگ، آشنا کردن سرمایه‌ گذاران با فرصت‌ های سرمایه‌گذاری در طرح ‌های فناورانه یا استارت آپ ‌ها، از جمله اهداف این نمایشگاه است.

گفتنی است؛ نخستین نمایشگاه فناوری و استارت آپ‌ها در اصفهان تا ششم ماه مهر از ساعت 16تا21 واقع در پل شهرستان دایر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه