English

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خبر داد

پیشرفت ۷۰ درصدی احداث فرهنگسرای حصه

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی فرهنگسرای حصه که به منظور افزایش سرانه فرهنگی منطقه در حال احداث است، تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

پیشرفت ۷۰ درصدی احداث فرهنگسرای حصه

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ،امامی اظهار کرد: منطقه ۱۰ یکی از پرجمعیت‌ترین مناطق ۱۵ گانه شهرداری است که در آن محله‌های نیمه برخورداری وجود دارد به همین منظور برای ارتقاء پویایی منطقه و شهروندان باید سرانه فرهنگی آن افزایش یابد.

وی با بیان اینکه عملیات احداث فرهنگسرای حصه در بزرگراه شهید اردستانی به مساحت ۱۸۰۰ مترمربع بعد از خیابان شهید رییسی جنب بوستان کوثر در دست اجرا است، تصریح کرد: عملیات اجرایی این پروژه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در آینده‌ای نزدیک به پایان می‌رسد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه‌های پارکینگ‌سازی در سطح این منطقه، خاطرنشان کرد: مشارکت و احداث پارکینگ بیمارستان عسگریه و احداث پارکینگ مقابل درمانگاه خیریه ام‌البنین به ترتیب با هزینه‌ای بالغ‌ بر ۳۰ میلیارد ریال و ۱۰ میلیارد ریال از پروژه‌های اصلی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان محسوب می‌شود.

امامی ادامه داد: تکمیل احداث خانه کودک استاد همایی، پیاده‌روسازی و آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه و ساماندهی خیابان امامزاده ابراهیم و روشنایی پارک‌های محلی از جمله برنامه‌های این منطقه در سال ۹۷ خواهد بود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به اصلاح هندسی خیابان‌های جی و خواجه عمید، اضافه کرد: بهینه‌سازی تالار هنر، ساماندهی پارک شهری لاله و پارک‌های محلی سطح منطقه و روشنایی پارک‌ها در سال‌جاری انجام می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه