English

طرح مهرانه۱۴۷ کودک کار را تحت حمایت قرار داد

در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، با اجرای طرح مهرانه 147 کودک خیابانی و کار تحت حمایت دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی بسته های آموزشی و لوازم التحریر دریافت کردند.

طرح مهرانه147 کودک کار را تحت حمایت قرار داد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حمید سلیمانی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان هدف از اجرای طرح مهرانه را حمایت از تحصیل دانش آموزان بازمانده از تحصیل با اهدای بسته های  آموزشی و لوازم التحریر عنوان کرد و افزود : برخورداری افراد از عدالت اجتماعی، توانمند سازی افراد آسیب دیده و در معرض آسیب اجتماعی ، ارائه حمایت های تخصصی و ارتقای سلامت اجتماعی از برنامه های بهزیستی در راستای کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی در جامعه است.

هادی مرادی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس نیز در این مراسم اذعان داشت: ارتباط و تعامل مطلوب با سازمان، انجام مداخلات به موقع و ارائه خدمات تخصصی و آگاه سازی جامعه از خطرات و پیامدهای آسیب های اجتماعی از جمله اولویت های سازمان است که برای تحقق آن مشارکت جمعی لازم است.

گفتنی است در ادامه این مراسم با حضور معاون امور اجتماعی بهزیستی استان و سرپرست بهزیستی بندرعباس ، بسته های آموزشی و ملزومات تحصیلی به جمع کثیری از دانش آموزان تحت حمایت دفتر امور  آسیب دیدگان اجتماعی اهدا شد.

لازم به ذکر است اداره کل امور شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان نیز با اهدا 150 بسته اقلام آموزشی در این امر خداپسندانه و خیر خواهانه مشارکت داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی