English

مدیرکل کمیته امداد اصفهان خبر داد:

۱۳ میلیارد تومان میزان صدقه جمع‌آوری‌شده در نیمه نخست سال ۹۷ در اصفهان/ سهم ۲۱۰۰۰ تومانی نیازمندان از صدقه

مدیرکل کمیته امداد اصفهان میزان صدقه جمع‌آوری‌شده در نیمه نخست سال جاری را نزدیک به ۱۳ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: سهم ماهیانه هر خانوار تحت حمایت کمیته امداد اصفهان از صدقه جمع‌آوری‌شده اندکی بیش از ۲۱ هزار تومان است.

13 میلیارد تومان میزان صدقه جمع‌آوری‌شده در نیمه نخست سال 97 در اصفهان/ سهم ۲۱۰۰۰ تومانی نیازمندان از صدقه

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، محمدرضا متین پور میزان صدقه جمع‌آوری‌شده در نیمه نخست سال جاری را نزدیک به ۱۳ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این مبالغ از ۴۸۰ هزار صندوق بزرگ، متوسط و خانگی که در سراسر استان نصب و توزیع‌شده‌اند جمع‌آوری‌شده است و صدقه هر شهر به مصرف حمایت از معیشت، تحصیل، درمان، ازدواج، جهیزیه و مسکن نیازمندان همان شهر می‌رسد.

وی بابیان اینکه صدقه مهم‌ترین بخش کمک مردم به این نهاد برای حمایت از نیازمندان است، گفت: صندوق‌های صدقه اکنون جدای از کارکردی که در جمع‌آوری کمک‌های مردم دارند به یک نماد ارزشی تبدیل‌شده‌اند که حضورشان در جای‌جای شهر و در منازل شهروندان به یادآورنده سنت حسنه انفاق و ترویج گر فرهنگ خیر و احسان است.

متین پور مردم استان اصفهان را در عرصه خیر و احسان دارای سوابق درخشان دانست و گفت: استان اصفهان استان ایجاد حرکت‌های عام‌المنفعه است و مردم نیکوکار این دیار همواره بیش ازآنچه در توان خود دارند به همشهریان محروم و نیازمند خود و به‌ویژه ایتام کمک می‌کنند.

اصفهان- مدیر کل کمیته 2امداد

متین پور بابیان اینکه قریب به ۱۰۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان هستند، گفت: سهم ماهیانه هر یک از این خانوارها از صدقه جمع‌آوری‌شده اندکی بیش از ۲۱ هزار تومان است که پاسخگوی بخش کوچکی از نیازهای جامعه تحت حمایت این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه این نهاد برای عملکرد صحیح و برای افزایش کارایی و بهره‌وری به مشارکت گسترده مردم نیاز دارد، گفت: برای سهولت همشهریان عزیز اصفهانی راه‌های زیادی برای جلب مشارکت آنان ایجادشده است که آسان‌ترین و سریع‌ترین آن‌ها استفاده از روش‌های نوین مانند ارسال پیامکی عدد یک به شماره ۸۸۷۷، شماره گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۷*، تماس با تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ و مراجعه به تارنمای emdad.ir است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه