English

با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان انجام شد؛

تودیع و معارفه رئیس حراست شرکت گاز استان اصفهان

طی حکمی رئیس جدید حراست شرکت گاز استان اصفهان معرفی گردید.

تودیع و معارفه رئیس حراست شرکت گاز استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، در مراسمی با حضور مدیرعامل، معاونین و برخی از روسای واحدهای ستادی شرکت از زحمات رضا سلمان منش رییس سابق حراست شرکت گاز استان اصفهان تقدیر  و مهدی نصر اصفهانی به عنوان رییس جدید این سمت معرفی ومنصوب گردید.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در این مراسم ضمن ایراد نکاتی در خصوص عملکرد واحد حراست شرکت در سطح استان اصفهان از زحمات سلمان منش تشکر وقدردانی نمود و اظهار امیدواری کرد: رییس جدید حراست بتواند در مسیر ایجاد آرامش و اعتماد حداکثری در سازمان  بیش از پیش گام بردارد.

علوی بیان داشت: در سازمان های موفق صداقت حرف اول را می زند چراکه متضمن آرامش است و عدالت و رضایت را در پی خواهد داشت.

وی با تاکید بر تقویت کارکردهای امنیتی و هدفمند کردن برنامه‌های حراست ابراز امیدواری کرد که با  مدیریت جدید کمافی السابق موضوع حراست و حفاظت از سرمایه های این شرکت در حوزه های مختلف اعم از نیروی انسانی، شبکه و تاسیسات گازرسانی، ایستگاه صورت پذیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه برای ایجاد فضای آرام در محیط کاری لازم است کارکنان شرکت ، همکاری نزدیک با حراست داشته باشند و واحد حراست را امین خود بدانند، اظهار داشت: حراست یکی از بازوان مهم و پر دغدغه و پر فشار هر سازمانی است که بر اصل هماهنگی بین اعضا استوار است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه