English

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اعلام کرد:

اجرای بیش از ۱۷۰ کیلومتر عملیات شبکه گذاری در گیلان

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اجرای بیش از170 کیلومترعملیات شبکه گذاری گاز در نیمه نخست امسال خبرداد.

اجرای بیش از 170 کیلومتر عملیات شبکه گذاری در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: این مقدار شبکه گذاری در 211 روستای استان صورت پذیرفته و بالغ بر 17 کیلومتر از این میزان مربوط به اجرای حفرات خالی شهرها و روستاها می باشد.

 اکبر اظهار داشت: هم اکنون مجموع طول شبکه گاز در استان به 20 هزار و 357 کیلومتر رسیده و با توجه به نزدیک شدن به پایان عملیات توسعه ای گازرسانی در استان هر سال از میزان عملیات شبکه گذاری کاسته خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرکت گاز هم اکنون به تمام شهرها (بجز ماسوله بجهت حفظ بافت تاریخی) و 1942 روستای استان گازرسانی نموده گفت: شرکت گاز علاوه بر توسعه گازرسانی به مناطق مختلف استان در جهت نهاینه کردن فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی نیز اقدامات گسترده ای را به انجام رسانده است که از جمله آنها می توان به اجرای طرح سفیران انرژی و همکاری شایسته با فرمانداری ها، صدا وسیما، رسانه ها و سایر سازمان های تبلیغی اشاره نمود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان با اشاره به فرار رسیدن فصل سرد سال از کلیه مشترکین محترم خواست تا قبل از روشن کردن وسایل گرمایشی از سلامت تجهیرات و وسایل خود اطمینان حاصل نموده و همچنین از باز بودن راه های دودکش منزل اطمینان حاصل فرمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه