English

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان:

۳ شرور قانون شکن در اصفهان دستگیر شدند

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان از دستگیری 3 شرور قانون شکن در اصفهان خبر داد.

3 شرور قانون شکن در اصفهان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ محمد حسن اسماعیلی گفت: ماموارن پلیس امنیت عمومی استان در یک عملیات ضربتی 3 شرور قانون شکن را که با اقدامات شرارت آمیز خود باعث نا امنی در یکی از محله های شهر اصفهان شده بودند دستگیر کرد.

وی افزود: در پی شکایات مردمی مبنی بر اینکه چند نفر از افراد شرور در حالی که سلاح سرد در دست داشته با اقدامات شرارت آمیز از جمله اخلال در نظم عمومی ،ایجادرعب و وحشت و تخریب چندین دستگاه خودرو و تخریب اموال عمومی و خصوصی باعث ایجاد نامنی در یکی از محله های شهر اصفهان شده اند ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان اصفهان قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان گفت: ماموران پس از انجام تحقیقات گسترده و استفاده از کارهای علمی و تخصصی سرانجام مخفیگاه این افراد را شناسائی و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی و شبانه 3 نفر دستگیر شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیر قانونی و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه