English

رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای شهر رشت بیان کرد:

لزوم شفافیت مالی در پروژه های شهرداری/بازگشایی محورهای شهر مطالبه مردم، اولویت مدیریت شهری

نود و ششمین جلسه کمیسیون عمران و توسعه شهری با دستور؛ بحث و بررسی در مورد بازگشایی محورهای احساندوست و امام علی در تالار شورا برگزار گردید.

لزوم شفافیت مالی در پروژه های شهرداری/بازگشایی محورهای شهر مطالبه مردم، اولویت مدیریت شهری

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، رضا رسولی با اشاره به معضل ترافیک شهر رشت که شهروندان مدتهاست با آن دست به گریبان می باشند، بازگشایی محورهای شهر را راهکاری تاثیرگذار برای بهبود وضعیت کنونی دانست.

 رسولی افزود: با توجه به اتمام شش ماهه اول به عنوان فصول پروژه های عمرانی ضرورت اتمام پروژه های نیمه تمامی همچون بازگشایی محورهای احساندوست و امام علی دو چندان شده است و مدیران مربوط باید تلاش خود را در به نتیجه رساندن این دو طرح دوچندان بکنند.

وی افزود: عدم اتمام طرح های مهم عمرانی که شهروندان توجه ویژه ای به روند اجرای آن دارند، باعث دلسردی جامعه از مدیریت شهری خواهد شد.

تاخیر چندین ساله و بدون دلیل در انجام یک طرح به هیچ وجه قابل قبول نیست

رسولی ادامه داد: تاخیر چندین ساله و بدون دلیل در انجام یک طرح به هیچ وجه قابل قبول نبوده و باید گزارشی شفاف و مفصل شامل املاک خریداری شده، معارضین، مشکلات و پیشرفت دقیق طرح از سوی مدیران پروژه جهت آگاهی منتخبین مردم نسبت به روند کار به شورای شهر ارائه گردد.

رییس کمیسیون عمران و توسعه شهری با تاکید بر لزوم شفافیت مالی در پروژه های شهرداری، طرح جمع آوری آبهای سطحی را با ابهاماتی در زمینه پرداختهای مالی و صورت وضعیت دانست و خواستار ارائه گزارش کامل این طرح و بکارگیری یک کارشناس رسمی جهت بررسی های مورد نظر شد.

کمیسیون عمران شورای شهر رشت

عدم رفتار حرفه ای و سیستماتیک را به هر دلیلی باعث نگرانی است

وی عدم رفتار حرفه ای و سیستماتیک را به هر دلیلی باعث نگرانی دانست و خواستار توجه و حمایت اعضای شورا به طرح شفاف سازی شد.

 رسولی در خصوص طرح شورای راهبردی دیپلماسی اظهار داشت: در خصوص شهر خلاق ساختار نظارتی تعریف شده وجود نداشت و فرد محوری آسیبی جدی به این فرصت قابل توجه وارد کرد.

وی افزود: با توجه به جغرافیای مناسب رشت با تعریف یک ساختار مناسب و شرح وظایف مشخص با بکارگیری از متخصصین امر و بهره وری از ظرفیت های موجود میتوان شهر و شهروندان را از منافع این برند بهرمند ساخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه