English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف ۵۰ انبار احتکار کالا در اصفهان

فرمانده انتظامی استان از کشف 50 انباراحتکار کالا در اصفهان به ارزش 750 میلیارد ریال در مدت یک ماه گذشته خبر داد.

کشف 50 انبار  احتکار کالا  در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار کرد: عملیات مرصاد 11 با هدف شناسایی انبارهای دپوی کالاهای احتکار شده و مبارزه با محتکران طراحی و به مرحله اجرا در آمد و با پیگیری های قضائی تعداد زیادی از کالاها به بازار تزریق شد.

وی افزود: در مدت یک ماه گذشته از 173 انبار در سطح استان بازدید به عمل آمد که در نتیجه 50 انباری که در آن کالاهای اساسی مردم دپو شده و احتکار بودن آنها توسط کارشناسان به اثبات رسیده بود شناسایی و محتکران اصلی نیز برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار معصوم بیگی، ارزش کالاهای احتکاری کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه 725 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این کالاها شامل آهن، برنج، پوشک بچه، لوازم خانگی، کاغذ، لوازم ساختمانی، ابزار و یراق آلات، چای، روغن موتور، لاستیک، لوازم یدکی خودرو و مواد اولیه پتروشیمی است.

فرمانده انتظامی استان  اصفهان با اشاره به کشف برخی از کالاهای احتکاری در منازل، دامداری ها و انبارهای غیر رسمی، گفت: به مردم توصیه می کنیم چنانچه با اینگونه انبارها در محله خود مواجه شدند موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام دارند تا با متخلفان برابر قانون برخورد شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه