English

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه در پاسخ به موج:

"سپند" از متقاضیان سرویس مدارس ثبت‌نام می‌کند/ قانون با سرویس‌های مدارس فاقد برچسب برخورد جدی می‌کند

سجاد سلیمانی گفت: سرویس‌هایی که فاقد برچسب سرویس مدرسه هستند و مبادرت به جابه‌جایی دانش‌آموزان کنند، سازمان تاکسیرانی و پلیس راهور از تردد آن‌ها جلوگیری خواهند کرد و برابر قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

"سپند" از متقاضیان سرویس مدارس ثبت‌نام می‌کند/ قانون با سرویس‌های مدارس فاقد برچسب برخورد جدی می‌کند

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه با جدی عنوان کردن فعالیت سرویس‌های مدارس، ابراز داشت: احتمال بروز انواع آسیب‌ها در مسیر خانه تا مدرسه می‌طلبد که خانواده‌ها در انتخاب سرویس‌های مدارس سنجیده عمل کنند.

وی با تأکید بر این مهم که خانواده‌ها از سرویس‌های متفرقه که فاقد مجوز و برچسب سرویس مدارس هستند، جدا خودداری کنند، خاطرنشان ساخت: غالباً بخش عمده‌ای از مدارس و والدین قبل از آغاز سال تحصیلی اقدام به نام‌نویسی و انتخاب سرویس‌هایی مدرسه می‌کنند و در این راستا باید دقت داشته باشند که این افراد از طریق سازمان تاکسیرانی صلاحیت فردی و خودرویی آن‌ها مورد تائید قرار بگیرد.

سرویس های مدارس

سجاد سلیمانی اظهار داشت: ثبت‌نام متقاضیان سرویس‌های مدارس از طریق سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی (سپند) انجام خواهد شد و کلیه رانندگان جدیدی که در سال‌های گذشته سرویس مدرسه نداشتند و برای اولین بار است که متقاضی سرویس مدرسه شده‌اند و همچنین رانندگانی که پیش‌ازاین تجربه سرویس مدرسه داشتند باید به سامانه الکترونیکی www.irtusepand.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی به خانواده‌ها توصیه کرد: از سرویس‌های شناخته‌شده که پرونده و سوابق کاری آن‌ها در سازمان تاکسیرانی است، برای جابجایی فرزندان خود استفاده کنند و درعین‌حال به این مهم نیز توجه داشته باشند که سرویس‌های مدارس مورد تائید سازمان تاکسیرانی علاوه بر برچسب دارای کد، شماره و مشخصه‌های ساماندهی شده نیز هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه