English

نماینده ولی فقیه در گیلان:

نیروهای مسلح باید شیوه حراست از انقلاب اسلامی را بدانند

نماینده ولی فقیه در گیلان در جمع فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح مستقر در گیلان با اشاره به اینکه نیروهای مسلح باید شیوه حراست از انقلاب اسلامی را بدانند، بیان کرد: رعایت سلسله مراتب در نیروهای مسلح و تبعیت و اطاعت پذیری از فرماندهی کل قوا حایز اهمیت است.

نیروهای مسلح باید شیوه حراست از انقلاب اسلامی را بدانند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در جمع فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح مستقر در گیلان به مناسبت یکم مهرماه روز سرباز اظهار کرد: به تمام سربازان و مجاهدان مدافع سرزمین خونبار جمهوری اسلامی ایران ایام مزین به نکوداشت ۸ سال دفاع مقدس را تبریک می گویم.

وی با بررسی اجمالی ۸ سال دوران دفاع مقدس، افزود: هیچ جنگی در دنیا حتی در جنگ های ایران و روم به گستردگی ۸ سال دفاع مقدس ما نبوده است.

امام جمعه رشت با اشاره به تجهیز صدام به جنگ افزارهای روز توسط قدرت های جهانی در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: در ۸ سال جنگ تحمیلی، قدرت های جهانی با پیشرفته ترین تجهیزات از صدام حمایت سیاسی، نظامی و اقتصادی کردند و ملت ایران به تنهایی در مقابل قدرت های سلطه گر استقامت کردند.

آیت الله فلاحتی ادامه داد: امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران به جایی رسیده که قدرت های جهانی در مقابل ملت ایران زانو زدند و جرات حمله به ما را ندارند.

وی به اجماع قدرت های سلطه گر علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: دشمن جرات حمله به ایران اسلامی را نداشته و از مقابله با ملت ایران هراس دارد.

جمهوری اسلامی ایران در تمام معادلات جهانی تاثیرگذار است

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در تمام معادلات جهانی تاثیرگذار است، تصریح کرد: ایران اسلامی در هوا، زمین و دریا مقتدرانه از مرزهای جغرافیایی خود دفاع می کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان متذکر شد: اگر سیاستمداری با توجه به معادلات جهانی بگوید با مذاکره توانستیم دشمن را از جنگ با ایران بازنگه داریم، سخن ناصوابی است.

آیت الله فلاحتی در ادامه به حادثه تروریستی روز گذشته در اهواز اشاره کرد و یادآور شد: دشمن بداند با ترقه بازی اخیر نمی تواند ملت ما را از راهی که در پیش گرفته، بازنگه دارد.

وی با تاکید براینکه اگر ۴ نفر بخواهند مانع رسیدن ملت ایران به اهداف خود شوند، کور خوانده اند، اظهار کرد: دشمن فهمیده است ملت ایران به ویژه نیروهای مسلح تبعیت محض از مقام معظم رهبری را برای خود واجب و لازم می داند.

امام جمعه رشت متذکر شد: ترقه بازان در جنوب کشور بدانند هیچگونه رعبی نمی توانند در دل ملت ایران ایجاد کنند و این حرکت محکوم و منکوب است.

آیت الله فلاحتی همچنین بر تهذیب نیروها در دوران خدمت سربازی تاکید کرد و افزود: تهذیب افراد نخستین ماموریت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

نیروهای مسلح باید شیوه حراست از انقلاب اسلامی را بدانند

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح باید شیوه حراست از انقلاب اسلامی را بدانند، بیان کرد: رعایت سلسله مراتب در نیروهای مسلح و تبعیت و اطاعت پذیری از فرماندهی کل قوا حایز اهمیت است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، اسلام، حمایت از ارزش های اسلامی و انقلاب را از جمله وظایف نیروهای مسلح برشمرد و تصریح کرد: حمایت همه جانبه و تبعیت از رهبری باید در راس امور نیروهای مسلح باشد و این تبعیت محض را در زمان امام(ره) و مقام معظم رهبری شاهد هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه