English

استاندار گیلان

همه باید به آموزش و پرورش در تحقق برنامه‌ها کمک کنند/ دانش‌آموزان گنجینه های ارزشمند جامعه هستند.

استاندار گیلان در آیین بازگشایی مدرسه زینبیه شهرستان رودسر با بیان اینکه همه باید به آموزش و پرورش در تحقق برنامه‌ها کمک کنند افزود: آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند تمامی برنامه‌ها را به مرحله اجراء برساند.

همه باید به آموزش و پرورش در تحقق برنامه‌ها کمک کنند/ دانش‌آموزان گنجینه های ارزشمند جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مصطفی سالاری امروز در آیین بازگشایی مدرسه زینبیه شهرستان رودسر که با حضور معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و بهار علم و دانش به دانش‌آموزان اظهار داشت: حضور در مراسم بازگشایی مدارس به عنوان پایگاه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان از افتتاح یک معدن طلامهم‌تر است.

وی با اشاره به اهمیت نقش آموزش و پرورش در توسعه کشور و بالندگی اجتماعی تصریح کرد: نقش تربیتی مدارس و پرورش فرهیختگان در این مکان می‌توانند تأثیر بسزایی در پیشرفت کشور داشته باشد.

همه باید به آموزش و پرورش در تحقق برنامه‌ها کمک کنند

استاندار گیلان با بیان اینکه همه باید به آموزش و پرورش در تحقق برنامه‌ها کمک کنند افزود: آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند تمامی برنامه‌ها را به مرحله اجراء برساند و در این مسیر نیازمند حمایت همه‌جانبه سایر دستگاه ها برای فراهم سازی شرایط پیشرفت تحصیلی و علمی نسل جدید است.

گیلان-باز گشایی مدارس

نماینده عالی دولت در گیلان به دوران خدمتی خود به عنوان معلم نیز اشاره و تصریح کرد: اگر بدون داشتن برنامه برای دانش‌آموزان از سنین پایه به جلو گام برداریم به یقین نمی‌توانیم در پایان متوسطه دوم فرد مفیدی به جامعه تحویل دهیم.

ضرورت توجه به آموزش بهتر در مدارس

وی بر ضرورت توجه به آموزش بهتر در مدارس و استفاده از هرگونه امکانات و ابزار برای افزایش سطح علمی دانش‌آموزان و نیز ارتقاء آموزش با روش‌های نوین تاکید کرد.

استاندار گیلان با اشاره به اهمیت توجه به تعلیم و تربیت نسل آینده کشور گفت: دانش‌آموزان گنجینه های ارزشمند جامعه هستند.

دکتر سالاری افزود: امیدواریم دانش آموزان و معلمان سال تحصیلی جدید را با انگیزه آغاز کنند و تفاوت در پایان سال تحصیلی مشهود باشد.

وی همچنین با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته در اهواز گفت: دیروز به واسطه از دست دادن برخی از هموطنانمان روز تلخی را سپری کردیم اما باید وجود این تلخی‌ها روز به روز بر وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان و نیز بر صلابت و عظمت ملت ایران می‌افزاید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه