English

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه؛

آبادانی ایران اسلامی در گرو نقش آفرینی دانش آموزان است

معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه در آغازین روز از بازگشایی مدارس با حضور در مدرسه دخترانه فاطمیه لگموج شهرستان املش با اشاره به اینکه خدمت به دانش آموزان فرصتی ارزشمند به شمار می آید گفت: آبادانی ایران اسلامی در گرو نقش آفرینی دانش آموزان است.

آبادانی ایران اسلامی در گرو نقش آفرینی دانش آموزان است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمدباقر نوبخت در آغازین روز از بازگشایی مدارس با حضور در مدرسه دخترانه فاطمیه لگموج شهرستان املش ضمن تبریک به مناسبت بهار علم و دانش افزود: توسعه و پیشرفت امروز کشور با تلاش قشر تحصیلکرده جامعه به ثمر نشسته که می تواند الگوی خوبی برای دانش آموزان امروز باشد.

نوبخت با بیان اینکه مسئولان کنونی کشور روزگاری پشت همین میز و صندلی ها با شرایط دشوار تحصیل کردند گفت:شما دانش آموزان نیز می توانید با تلاش مضاعف سکاندار پست های کلیدی ایران اسلامی در آینده نزدیک باشید.

وی با تاکید بر لزوم گام برداشتن در مسیر علم آموزی و بهره گیری از ابزارهای نوین آموزشی تصریح کرد:امکانات و نیازمندی های طرح شده برای مدارس عشایری فاطمیه (س) شهرستان املش ظرف مدت یک هفته آینده فراهم می شود.

معاون رییس جمهوری با یادآوری دوران معلمی خود اظهار داشت: شغل معلمی یک فرصت ارزشمند برای تربیت نسل آینده ساز جامعه است که نقش بسزایی در توسعه کشور خواهد داشت.

همچنین معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه و استاندار گیلان در ادامه سفر به شهرستان املش از پروژه چهار خطه کردن راه شلمان به املش بازدید کردند.

این مسیر هفت کیلومتری در حال حاضر از 70 درصد پیشرفت برخوردار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی