English

استاندار هرمزگان

تهدید و تحریم دشمن، فرصت می سازد

استاندار هرمزگان گفت: در هر تهدید و تحریم دشمن، ده ها فرصت وجود دارد که می توانیم با شکوفایی آنها در جهت آبادانی و سازندگی کشور گام برداریم.

تهدید و تحریم دشمن، فرصت می سازد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی در نشست هم اندیشی و تجلیل از سفیران فرهنگی هرمزگان با اشاره به حضور بیش از هزار و 200 روحانی مبلغ در مناطق مختلف هرمزگان در ایام دهه نخست ماه محرم، عنوان کرد: این روحانیون به عنوان سفیران فرهنگی، کارهای فرهنگی خوبی را در شهرها و روستاهای مختلف هرمزگان در این ایام انجام دادند.

وی به تحریم و جنگ اقتصادی دشمن علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: در هر تهدید و تحریم دشمن، ده ها فرصت وجود دارد که می توانیم با شکوفایی آنها در جهت آبادانی و سازندگی کشور گام برداریم.

استاندار هرمزگان ادامه داد: فرصت های بسیاری در درون محاصره اقتصادی دشمن نهفته است که روحانیت می توانند با حضور در میان اقشار مختلف مردم، این فرصت ها را تبیین نمایند.

همتی بیان داشت: با وحدت و همدلی می توانیم در بخش اقتصادی کارهای بزرگی انجام دهیم و به شرایط مناسبی در زمینه تولید و اشتغال و درآمدهای مردم برسیم.

وی با بیان اینکه اندیشه مکتب اسلام در جهت تعالی انسان است، اظهار داشت: روحانیت مسئولیت مهم هدایت فرهنگی جامعه را بر عهده دارند که مردم از نظر فرهنگی از این ظرفیت بهره مند شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه