English

رئیس مجلس شورای اسلامی؛

بخشی از تسلط اطلاعاتی در امنیت پروازی حاصل شده است

رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: بخشی از تسلط اطلاعاتی برای امنیت پروازی حاصل شد و باید به بخش داخلی بهای بیشتری داده شود تا نیاز کشور تامین شود.

بخشی از تسلط اطلاعاتی در امنیت پروازی حاصل شده است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «علی لاریجانی» که به استان هرمزگان سفر کرده است، ظهر امروز (شنبه، 31 شهریورماه) در مراسم رونمایی از سامانه راداری فرودگاه بین المللی بندرعباس اظهار کرد: آنگونه که گفته شد، نشان می دهد بخشی از تسلط اطلاعاتی که برای امنیت پروازی نیاز داشتیم، حاصل شد و با توجه به برد رادار ظرفیت خوبی برای استان و کشور ایجاد شده است و باید به مهندسان داخلی خسته نباشید گفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از فرصت به دست آمده به منظور به روز آفرینی تاسیسات هوایی استفاده شد، گفت: بخش آنتن این رادار توسط شرکت های دانش بنیان ساخته شده است، بنابراین باید به بخش هوایی کشور توجه بیشتری شود و در خریدهای خارجی و در حمایت از مهندسان داخلی شرایط کشور به گونه ای است که باید به بخش داخلی بهای بیشتری داده شود تا نیاز کشور تامین شود.

رئیس قوه مقننه با اشاره به اینکه در قانون برنامه به بخش هوایی توجه شده است اما به دلیل تحریم ها روش ما برای رسیدن به هدف ها باید تغییر کند، ادامه داد: ثقل مهمی از صنایع کشور در استان هرمزگان قرار داد و در آینده مسیر زیستگاهی کشور به همین سمت است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه