English

در شش ماهه نخست امسال در شهرستان بندرلنگه انجام شد؛

رفع تصرف بیش از دو هکتار از اراضی ملی

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه از از رفع تصرف بیست هزار 30 مترمربع از اراضی حفاظتی و ملی در شش ماهه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.

رفع تصرف بیش از دو هکتار از اراضی ملی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «سیامک آرمان» اظهار کرد: در راستای صیانت از انفال و حقوق بیت المال و در جهت برخورد قاطع و بدون اهمال با متصرفین اراضی ملی، در شش ماهه نخست سال میزان بیست هزار و 30 متر مربع  از اراضی ملی که به تصرف برخی از افراد سودجو درآمده بود به انفال عمومی بازگردانده شد.

وی گفت: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه در پاسداری از انفال و اراضی ملی که بعنوان ودیعه الهی در اختیار حکومت اسلامی قرار دارند از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه ادامه داد: این مجموعه وظیفه خود می داند تا نهایت همکاری را با دستگاههای متولی جهت برطرف نمودن مشکلات مردم از طریق واگذاری اراضی ملی برای تهیه طرحهای کشاورزی صنعتی و اسکان روستایی در چارچوب قوانین و مقررات داشته باشد.

آرمان در پایان افزود: مردم می‌توانند هرگونه آتش‌سوزی و تخریب و تصرف عرصه‌های منابع طبیعی را از طریق تماس با شماره 1504 تلفن امداد جنگل و مرتع یگان حفاظت منابع طبیعی  اطلاع دهند  تا در اسرع وقت با متخلفان و متجاوزان برخورد قانونی انجام شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه