English

ما نباید به کشورهای خارجی دل‌خوش باشیم

امام‌جمعه‌ی بندرلنگه گفت: ما امروز نباید به کشورهای اروپایی، چین و روسیه دل‌خوش باشیم چون آن‌ها فقط به فکر منافع خود هستند.

ما نباید به کشورهای خارجی دل‌خوش باشیم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت‌الاسلام سید محمدجواد رکنی حسینی در جمع نیروهای حاضر در میدان به مناسبت هفته دفاع مقدس بابیان اینکه 38 سال پیش رژیم بعثی صدام و عوامل استکبار جهانی حمله خود را به‌نظام نوپای اسلامی آغاز کرد گفت: آن‌ها به سبک اسرائیلی فرودگاه‌ها و مراکز مهم نظامی ما را بمباران کرد اما نمی‌دانست که ارتش جمهوری اسلامی ایران آن‌قدر قوی است که با 140 فروند هواپیما تمام خاک عراق را بمباران می‌کند و صحیح و سالم به پایگاه‌های خود بازمی‌گردد.

وی افزود: ما امروز نباید به کشورهای اروپایی، چین و روسیه دل‌خوش باشیم چون آن‌ها فقط به فکر منافع خود هستند.

امام‌جمعه بندرلنگه بابیان اینکه اگر امروز ما در آرامش هستیم به خاطر قدرت نظامی ماست، تصریح کرد: اگر ما این قدرت نظامی را نداشتیم روزانه موردتهاجم اسرائیل قرارمی گرفتیم، آن‌ها در حال حاضر به دلیل وجود قدرت نظامی ما در سرزمین خود میخ‌کوب شده‌اند.

 وی اضافه کرد: متأسفانه امروز آمریکای جهان‌خوار به خاطر منافع خود کشورهای عربی را انبار باروت کرده است درحالی‌که همین کشورها نمی‌توانند از ادوات جنگی که آمریکا در اختیار این کشورها قرار داده استفاده کنند.

رکنی سران کشورهای عربی را خطاب قرارداد و افزود: این کشورها بدانند که آمریکا به دنبال منافع خود است و برای شما دل نمی‌سوزاند.

به گزارش موج، در این مراسم یگان‌های نمونه موتوری و پیاده‌ی نظامی، انتظامی، بسیج و نیروهای مردمی از مقابل جایگاه رژه رفتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی