English

نماینده‌ی ولی فقیه در استان هرمزگان؛

در انتخابات آینده، مراقب رشوه‌دهنده‌ها باشید

نعیم آبادی با اشاره به اینکه در موضوع جمع کردن دو تن سکه طلا، دست‌هایی وجود داشت که بایستی شناسایی شوند، اضافه کرد: در انتخابات آینده، مراقب رشوه‌دهنده‌ها باشید. رشوه‌های میلیاردی داده می‌شود‌ اما این افراد برای ساخت مسجد مشارکت نمی‌کنند.

در انتخابات آینده، مراقب رشوه‌دهنده‌ها باشید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، آیت‌الله «غلامعلی نعیم‌آبادی» در خطبه‌های نمازجمعه بندرعباس با گرامیداشت آغاز هفته دفاع‌مقدس، افزود: باید همه تلاش کنیم که راه شهدا در جامعه ادامه داشته باشد و این راه به فراموشی سپرده نشود.

وی با اشاره به اینکه ۲۵۰ هزارشهید، جانباز و اسیر در دفاع‌مقدس تقدیم انقلاب کردیم، اظهار کرد: در دوران دفاع‌مقدس به غیر از دو کشور، مابقی کشورها برعلیه ما بودند؛ در آن شرایط ماندیم و دفاع کردیم و امروز نیز بایستی راه شهدای دفاع‌مقدس را ادامه دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: در حادثه عاشورا، غفلت نقش مهمی داشت و این غفلت در موضوعات امروزی هم اتفاق می‌افتد. در کربلا دشمن رانشناختند و به جنگ با امام حسین(ع) پرداختند.

وی اظهار کرد: غفلت نابودکننده و ویرانگر در امورسیاسی، دینی، فرهنگی و... است که فرد و جامعه را قربانی می‌کند.

امام‌جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: بایستی به موضوع رشوه توجه ویژه‌ای شود. رشوه‌گیر و رشوه‌دهنده  وجود دارند که بایستی شناسایی شوند.

وی با بیان اینکه ندادن حق مردم، زمینه‌ساز رشوه است، بایستی امورات اداری و... مردم به درستی انجام شود تا فرصت رشوه از بین رود، تصریح کرد: البته هیچ دلیلی، رشوه را حق نمی‌کند و کسی نمی‌تواند بگوید چون اموراتم را انجام نمی‌دهند، بایستی رشوه بدهم.

خطیب جمعه بندرعباس تاکید کرد: درحادثه عاشورا ردپای رشوه را هم می‌توان دید. یکی از درس‌های کربلا، مبارزه با رشوه است.

نعیم آبادی با اشاره به اینکه در موضوع جمع کردن دو تن سکه طلا، دست‌هایی وجود داشت که بایستی شناسایی شوند، اضافه کرد: در انتخابات آینده، مراقب رشوه‌دهنده‌ها باشید. رشوه‌های میلیاردی داده می‌شود‌ اما این افراد برای ساخت مسجد مشارکت نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با تأکید بر اینکه نباید اجازه داد چنین افرادی در انتخابات به هدف‌شان برسند وبایستی آنها را کنار زد، خاطرنشان کرد: نباید با وعده‌ی کباب رای داد و نباید اجازه داد پولدارها اطراف کاندیدها باشند.

نعیم‌آبادی با تسلیت شهادت امام‌سجاد(ع) از برگزاری کنگره‌ی امام سجاد خبر داد و گفت: این کنگره از چند سال قبل در استان در حال برگزاری و هرمزگان پرچمدار این کنگره و صحیفه سجادیه است و  یکی از دانشمندان مسیحی که در راهپیمایی اربعین شرکت کرده است؛ امسال میهمان و سخنران کنگره است.

وی با اشاره به روز تجلیل از اسرا و مفقودین گفت: بایستی جایگاه این عزیزان ارج نهاده شود.

آیت الله نعیم‌آبادی با انتقاد از گرانی‌ها در کشور ؛خاطرنشان کرد: عوامل استکبار نیز در این گرانی‌ها بی‌تأثیر نیستند و بازار را خالی و احتکار می‌کنند.

خطیب جمعه بندرعباس افزود: آنچه امروز می‌گذرد، تب است و سرطان نیست. تب گوشت و برنج فروکش کرده است و اکنون این کالاها اندکی ارزانتر شده‌اند.

وی تاکید کرد: از دولت می‌خواهیم که آنچه در سفره مردم نیاز است، کمبودها را برطرف کند وبایستی با عوامل خارجی و داخلی گرانی برخورد شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه