English

مراسم هفته دفاع مقدس باشکوه خاصی برگزار شود

امام‌جمعه‌ی بندرلنگه گفت: دفاع مقدس یادآور روزهای ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی ملت سلحشور ایران است و باید مراسم‌هایی که در طول این هفته برپاست باشکوه‌تر از سال‌های پیش برگزار گردد.

مراسم هفته دفاع مقدس باشکوه خاصی برگزار شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت‌الاسلام «سید محمدجواد رکنی حسینی» در خطبه‌های نماز جمعه‌ی بندرلنگه با اشاره به دوازدهم محرم و سالروز شهادت امام زین‌العابدین (ع) گفت: آن امام همام بعد از به شهادت رسیدن پدر بزرگوارش در سرزمین کربلا و به اسارت درآمدن اهل‌بیت و برملا نمودن جنایات یزید به مدینه بازگشت و در قالب دعای صحیفه سجادیه مطالب ارزنده خود را بیان کرد.

وی در ادامه با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت: این مراسم‌هایی که در طول این هفته برپاست باید باشکوه‌تر از سال‌های پیش برگزار گردد و مردم را به شرکت در این مراسم‌ها دعوت نمود.

خطیب جمعه بندرلنگه یادآور شد: دفاع مقدس یادآور روزهای ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی ملت سلحشور ایران است.

رکنی اضافه کرد: فرزندان این آب‌وخاک در طول 8 سال دفاع مقدس جان خود را درراه میهن اسلامی خویش فدا کردند تا ما امروز در امنیت کامل بسر بریم.

وی تأکید کرد: به‌پاس خدمات ارزنده سپاه، بسیج، نیروهای نظامی و قدردانی از این عزیزان در مراسم‌های مختلفی که در طول این هفته تدارک دیده‌شده شرکت کنیم.

امام‌جمعه بندرلنگه به کشته شدن یک طلبه جوان در مشهد به‌وسیله چاقو اشاره نمود و گفت: متأسفانه در این مورد کوتاهی شد و حتی مراسمی برای این طلبه عزیز گرفته نشد.

رکنی بابیان اینکه اگر یکی از گروهک‌های محارب اعدام شود فوری در کشورهای اروپایی برای او شمع روشن می‌کنند و می‌گویند این خشونت واقعاً دردآوراست کفت: چرا مسئولین هیچ حرکتی ازخودگذشتگی نشان ندادند و سکوت کردند.

وی با اشاره به تاسوعا و عاشورای حسینی تصریح کرد: دشمن فکر می‌کرد با این وضعیت اقتصادی که در کشور حکم‌فرما است حضور مردم کمرنگ می‌شود ولی برخلاف نظر آن‌ها حضور مردم امسال پررنگ‌تر از سال‌های گذشته بود.

امام‌جمعه‌ی بندرلنگه افزود: این افتخار بزرگی است که ملت ایران برای برپایی عظمت سیدالشهدا (ع) چنین نمایش شکوهمندی داشت و دشمنان با دیدن این جمعیت ناامیدتر از گذشته شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه