English

نماینده ولی فقیه در گیلان:

محرم خنثی‌کننده تلاش قدرت‌های استکباری علیه معنویت الهی است

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: سالانه قدرت‌های سلطه‌گر میلیاردها دلار برای حذف نهضت حسینی(ع) هزینه می‌کند اما به اعتراف خودشان 11 و نیم ماه از سال فعالیت می‌کنند و یک دهه محرم تمام تلاش آنها را از بین می‌برد.

محرم خنثی‌کننده تلاش قدرت‌های استکباری علیه معنویت الهی است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان،  آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در جریان بازدید از نمایشگاه «عمله شیطان» در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت اظهار کرد: بزرگ‌ترین هدف از بعثت انبیای الهی موضوع خداگرایی و خدا محوری انسان است.

وی به تلاش بشریت منحرف که در مقابل انبیای الهی ایستادند، اشاره کرد و افزود: بزرگ‌ترین هدف بشریت منحرف زندگی براساس منهای خدا بوده و به تعبیر امروزی زندگی اومانیسمی است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه بشر اومانیسمی به دنبال تعیین چگونه زیستن برای خود توسط انسان است، تصریح کرد: بزرگ‌ترین اندیشه انحرافی در زندگی بشر، زندگی منهای خدا است.

آیت‌الله فلاحتی یادآور شد: در طول تاریخ، انسان‌های منحرف که در مقابل انبیای الهی ایستادند، تلاش کردند مسیر انبیا را به طور منحرفانه بپیمایند.

وی در ادامه به نامه معاویه به فرمانداران خود در دنیای اسلام اشاره کرد و گفت: معاویه به فرمانداران خود فرمان داد هر فضیلتی که پیامبر خدا(ص) برای علی(ع) بیان کرده، را محو کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به پاسخ فرمانداران معاویه به نامه او، خاطرنشان کرد: فرمانداران معاویه به او اعلام کردند ما نمی‌توانیم به اندرونی مردم سرک بکشیم و امر مذکور ناشدنی است.

آیت‌الله فلاحتی به پاسخ معاویه در جواب فرمانداران خود اشاره کرد و افزود: معاویه به فرمانداران خود اعلام کرد؛ پیامبر(ص) هر چه درباره علی(ع) گفت را درباره دیگران بگویید و به این دلیل بسیاری از لقب‌هایی که افراد مختلف دارند متعلق به امیر مؤمنان علی(ع) است.

انقلاب اسلامی بعثت بزرگ تاریخ پس از بعثت پیامبر اکرم(ص)

وی همچنین، انقلاب اسلامی را بعثت بزرگ تاریخ پس از بعثت پیامبر اکرم(ص) توصیف کرد و متذکر شد: انقلاب اسلامی به نام معنویت و احیای آن در زندگی بشر شکل گرفته است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه خطاب امام(ره) به مستضعفان عالم و جهانیان است، اظهار کرد: امام(ره) انقلاب اسلامی را براساس تعریف معنویت در زندگی بشر به وجود آورده است.

آیت‌الله فلاحتی تصریح کرد: هر حرکتی که در دنیای بشر براساس معنویت شکل بگیرد در دل‌ها نفوذ می‌کند و دلی که تحول پیدا کند، انسان بالنده می‌شود و در برابر قدرت‌های سلطه‌گر می‌ایستد.

ایجاد و افزایش عرفان‌های نوظهور کاذب پس از پیروزی انقلاب اسلامی

وی با اشاره به ایجاد و افزایش عرفان‌های نوظهور کاذب پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: امروز تمام حرکتی‌های تبلیغی دنیای استکباری در مسیر معنویت جنسی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به تلاش دنیای استکباری برای مقابله با معنویت‌های دینی و توحیدی اشاره کرد و گفت: امروز اقتصاد بخشی از مسائل جهانی و بین‌المللی را تشکیل می‌دهد و بیشتر تحرک دشمنان در مسیرهای جنسی است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه قدرت‌های سلطه‌گر با توجه به هزینه‌های مالی بسیار و استفاده از افراد مختلف در برابر معنویت دینی زانو زدند، یادآور شد: سالانه وهابیت میلیاردها دلار برای پاک کردن نهضت حسینی(ع) در شبه قاره هند هزینه می‌کند اما به اعتراف خودشان 11 و نیم ماه از سال تلاش می‌کنند و یک دهه محرم تمام تلاش آنها را از بین می‌برد.

وی به تاثیرگذاری معنویت برگرفته از اهل بیت(ع) اشاره کرد و گفت: اسلام با سرعتی سرسام‌آور درون ملت‌های دنیا پیش می‌رود و افق‌های روشنی را به روی جهانیان گشوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه