English

در پی وقوع سانحه اتوبوس تهران-کرمان؛

رئیس جمهوری تلاش مسئولان اصفهان برای مداوای مجروحان را خواستار شد

رئیس جمهور در پی وقوع حادثه تلخ و دلخراش برخورد اتوبوس مسافربری با تانکر سوخت در آزادراه کاشان با صدور پیامی ضمن تسلیت به خانواده جان باختگان این سانحه، از مسئولان استان به ویژه استاندار اصفهان خواست برای مداوای مجروحان و تسکین آلام خانواده های داغدیده تلاش کنند.

رئیس جمهوری تلاش مسئولان اصفهان برای مداوای مجروحان را خواستار شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی  در پیامی با عرض تسلیت به بازماندگان این سانحه آورده است: حادثه تلخ و دلخراش برخورد اتوبوس مسافربری با تانکر سوخت در محور نطنز – کاشان که منجر به جان باختن و مصدومیت عده‌ ای از هموطنان عزیز گردید، موجب اندوه عمیق ملت عنوان شد.

وی از مسئولان استانی به ویژه استاندار اصفهان خواست برای مداوای مجروحان و تسکین آلام خانواده های داغدیده تلاش کنند.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه تلخ و دلخراش برخورد اتوبوس مسافربری با تانکر سوخت در محور نطنز – کاشان که منجر به جان باختن و مصدومیت عده‌ای از هموطنان عزیز گردید، موجب تأثر و اندوه عمیق ملت ایران شد.

اینجانب با ابراز همدردی، این مصیبت را به خانواده‌های داغدار تسلیت می‌گویم و در این ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، از درگاه خداوند متعال برای جانباختگان رحمت واسعه، برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای مصدومان سلامتی و شفای عاجل مسألت دارم.

لازم است مسئولان استانی به ویژه استاندار محترم اصفهان با همراهی دستگاه‌های ذیربط برای مداوای مجروحان و تسکین آلام خانواده‌های داغدیده تلاش کرده و در اسرع وقت نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کنند.

متأسفانه تکرار چنین حوادث ناگوار و جبران‌ ناپذیر جاده ‌ای، نشان از وجود ضعف‌های فنی، مدیریتی و نظارتی دارد که باید مورد توجه جدی مسئولان ذیربط قرار گرفته و چاره‌جویی اساسی صورت گیرد تا شاهد تکرار اینگونه رخدادهای غم‌ انگیز در کشور نباشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی