English

در پنجاه و هفتمین جلسه کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت بیان شد:

فقدان مخازن زباله ۶۶۰ لیتری در پیاده راه فرهنگی رشت/ نواختن زنگ ایمنی در روز هفتم مهرماه در مدارس سطح رشت

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا با انتقاد از فقدان مخازن زباله ۶۶۰ لیتری در پیاده راه فرهنگی رشت گفت: این مباحث باید با جدیت توسط سازمان پسماند شهرداری رشت پیگیری و اجرایی شود.

فقدان مخازن زباله ۶۶۰ لیتری در پیاده راه فرهنگی رشت/ نواختن زنگ ایمنی در روز هفتم مهرماه در مدارس سطح رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، فاطمه شیرزاد رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم ماه سوگواری امام حسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفایش اظهار کرد: امام حسین( ع) به همگان درس آزادگی و عزت آموختند.

فاطمه شیرزاد با تبریک پیشاپیش به مناسبت هفتم مهر ماه مصادف با روز آتش نشانی و خدمات ایمنی افزود: تلاش هایی که آتش نشانان فداکار شهرداری رشت در راستای حفظ ایمنی و سلامت شهروندان انجام می دهند شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه هفتم مهر ماه فرصتی مغتنم به منظور تجلیل از تلاش های آتش نشانان است گفت: برنامه های متعددی برای این روز برنامه ریزی شده و تجلیل از خانواده های شهدای آتش نشان از جمله این برنامه ها است.

شیرزاد با تاکید بر ارائه آموزش عمومی آتش نشانی بیان کرد: یقینا تشکیل کارگاههای آموزشی در پارکها و فضاهای عمومی با این موضوعیت بااستقبال خوبی از جانب شهروندان مواجه می شود.

وی به نواختن زنگ ایمنی در روز هفتم مهرماه در مدارس سطح رشت اشاره کرد و گفت: سازمان آتش نشانی شهرداری رشت در تمامی حوزه ها بسیار توانمند بوده و در حال حاضر بسیاری از شهرها در مواقع مورد نیاز از ظرفیت بخش های غواصی آتش نشانی شهرداری رشت استفاده می کنند.

شیرزاد راه اندازی و تجهیز ایستگاه های آتش نشانی شهرداری رشت را از جمله اقدامات خوب طی چند سال اخیر دانست و افزود: امیدوارم با پیگیری های مکرر هر چه سریعتر شاهد تحویل خودروهای لجستیکی و نردبان ۵۵ متری به سازمان آتش نشانی شهرداری رشت باشیم.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا

رفع مشکلات معیشتی و رفاهی نیروهای آتش نشانی شهرداری رشت

رئیس کمیسیون بهداشت شورا با تاکید به رفع مشکلات معیشتی و رفاهی نیروهای آتش نشانی شهرداری رشت گفت: باید دغدغه های این چنینی از نیروهای آتش نشانی برطرف شده تا آتش نشانان با آسودگی خاطر بیشتری در عملیات ها حضور پیدا کنند.

شیرزاد با تاکید به پاکسازی و نظافت سطح شهر رشت به ویژه در ایام ماه محرم در اطراف تکیه ها و مساجد اشاره کرد و گفت: در کنار ایستگاه های صلواتی رشت مخازن بزرگ زباله به منظور جمع آوری ظروف یکبار مصرف وجود ندارد.

وی خطاب به مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری رشت افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه محرم و همچنین بازگشایی مدارس فضای شهر دستخوش تحولاتی شده است.

شیرزاد افزود: تحویل سطل های تکی و پلاستیک های بزرگ زباله به هیئت ها و تکیه های عزاداری از دلایل حفظ نظافت شهر در این ایام است.

پسماند تکیه های عزاداری قابل بازیافت است

شیرزاد با بیان اینکه پسماند تکیه های عزاداری قابل بازیافت است تصریح کرد: انتظار داریم به صورت روزانه این زباله ها از اطراف هیئت ها جمع آوری شده و یقینا این کار تاثیر فراوانی در کاهش زباله های سرریز شده به سراوان نیز دارد.

.وی با انتقاد از فقدان مخازن زباله ۶۶۰ لیتری در پیاده راه فرهنگی رشت گفت: این مباحث باید با جدیت توسط سازمان پسماند شهرداری رشت پیگیری و اجرایی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه