English

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس گفت:

ارائه درس «آشنایی با دفاع مقدس» با کارشکنی مواجه است/ آموزش درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه ها یک امر ضروری است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با تأکید بر اینکه ارائه درس «آشنایی با دفاع مقدس» با کارشکنی مواجه است، گفت: دانشگاه‌ها و مراکز علمی باید نسبت به ارائه درس «آشنایی با دفاع مقدس» در مراکز خود بیشتر تلاش کنند.

ارائه درس «آشنایی با دفاع مقدس» با کارشکنی مواجه است/ آموزش درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه ها یک امر ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی در مراسم گردهمایی اساتید "درس آشنایی با دفاع مقدس" استان فارس، با تأکید بر اینکه ارائه درس «آشنایی با دفاع مقدس» با کارشکنی مواجه است، گفت: دانشگاه‌ها و مراکز علمی باید نسبت به ارائه درس «آشنایی با دفاع مقدس» در مراکز خود بیشتر تلاش کنند و مانع ارائه آن نشوند.

وی افزود: بسیاری از موارد مشاهده شده که کارشکنی‌هایی از سوی بعضی افراد در دانشگاه ها و مراکز علمی صورت می‌گیرد که این موضوع نشان‌دهنده تنگ‌نظری‌هاست؛ تأکید کرد: آموزش درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه ها یک امر ضروری است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس ادامه داد: دوران دفاع مقدس یک الگوی موفق در حوزه‌های مختلف است و آموزش درس «آشنایی با دفاع مقدس» در دانشگاه‌ها می‌تواند گوشه‌ای از رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های دوران دفاع مقدس و همچنین الگوهای موفق حوزه‌های مختلف را به نسل‌های آینده منتقل کند.

گرامی گفت: اگر به آموزش توجه کنیم و تمرکزها به آموزش درست باشد، می‌توانیم در زمینه‌های مختلف به موفقیت‌های لازم برسیم چرا که آموزش، زمینه‌ساز سایر موفقیت‌ها خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه